تابناک-خادمان امام رئوف در جمع زندانیان، معتادین متجاهر و کودکان بدسرپرست و بی سرپرست حاضر شدند و باعث تقویت معنویت و ایجاد روحیه برای این قشر آسیب پذیر از جامعه شدند
کد خبر: ۱۰۴۸۵۳۵
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۲ 03 June 2022

به گزارش تابناک هرمزگان، صبح امروز همزمان با سومین روز از دهه مبارک کرامت خادمان حرم مطهررضوی برنامه‌های خود را از ساعت ۶ صبح آغاز کردند و عازم ایسین شدند، ویژه برنامه محله‌های امام رضایی در این منطقه با حضور پرشور مردم برگزار و مراسم دعای پر فیض ندبه با حضور آحاد مختلف مردم، مداحی حاج مجتبی ریختگر‌زاده و سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین جواهری برگزار شد.

کاروان خادمین حرم مطهررضوی در ادامه در مرکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست علی بن ابی طالب علیه‌السلام حضور پیدا کرده و ویژه برنامه‌ پناه جان را اجرا کردند. 

حضور در مرکز ترک اعتیاد معتادین متجاهر از دیگر برنامه‌های امروز زیر سایه خورشید استان بود. 

خادمین حرم مطهر حضرت شمس الشموس علی بن موسی‌الرضا علیه‌السلام همراه با پرچم مقدس این آستان راهی زندان مرکزی شهر بندرعباس شدند و با استقبال احمدی‌منش دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ویژه برنامه "پیام رهایی" را آغاز کردند. 

زندانیان بندهای مختلف زندان بندرعباس با استقبال گرم از خادمین حرم مطهررضوی پرچم متبرک بارگاه منور حضرت سلطان علی بن موسی‌الرضا علیه‌السلام را زیارت کرده و تبرک جستند. 

از نکات جالب این برنامه اجرای سرود "سلام فرمانده" توسط زندانیان، زندان بندرعباس بود که حال و هوای معنوی این ویژه برنامه را مضاعف کرد.

حضور در نماز جمعه شهرستان بندرعباس از دیگر برنامه‌های کاروان محور مرکزی  زیرسایه خورشید استان هرمزگان است. 

این کاروان بنا است عصر امروز عازم جزیره هرمز شود تا برنامه‌های زیر سایه خورشید در این جزیره نیز برگزار شود. 

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار