تابناک- همزمان با نهمین روز از دهه کرامت دسته روی خیابانی با حضور کاروان خدام رضوی و پرچم منور حضرت رضا علیه‌السلام در بندرعباس برگزار شد
کد خبر: ۱۰۴۹۵۹۶
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۰ 09 June 2022

در آستانه ولادت امام رضا(ع)؛ 

 

*دسته‌رَوی خیابانی رضوی در بندرعباس برگزار شد* 

 

به گزارش روابط‌عمومی شبکه جوانان رضوی استان هرمزگان، عصر امروز در آستانه ولادت سراسر نور هشتمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت حضرت سلطان، شمس الشموس،انیس النفوس، علی بن موسی‌الرضا علیه‌السلام اجتماع مردمی و دسته‌روی امام رضایی‌ها را برگزار کردند. 

حرکت این دسته از عاشقان حضرت رضا علیه‌السلام از مسجد و حسینیه حضرت ابالفضل علیه السلام با استقبال پر شور مردمی از پرچم قدسی حرم مطهررضوی آغاز شد و خیل عظیم جمعیت، رضا رضا گویان خود را به مسجد امام حسین علیه السلام در بلوار حاج مصطفی خمینی رساندند و با نوای کربلایی ذبیح‌الله محبی ویژه برنامه محلات امام رضایی در گلشهر جنوبی آغاز شد.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین جواهری در این مراسم گفت: اینکه عده‌ای بخواهند با فیلم‌های موهون و تبلیغات ما را منحصر در دنیای مادی کنند زهی خیال باطل! ، ما اعتقاد به این ذوات مقدسه داریم و معتقد هستیم که اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام راه نجات ما هستند و با تمسک به آن‌ها می‌توانیم از دل بحران‌ها پیروزمندانه خارج شویم.

وی افزود: در ایامی که همراه با پرچم مقدس حرم مطهررضوی زیر سایه خورشید در هرمزگان بودیم کرامات بسیاری را دیدیم و این مسائل، این عرض ارادت‌ها نشان می‌دهد که نمی‌توانیم صحن و سرای بابرکت حضرت رضا علیه السلام را محدود به زمان و مکان کنیم چرا که در سفر روحانی بُعد منزل وجود ندارد و هر جا که نام و یاد امام رضا علیه‌السلام باشد آن جا صحن و سرای حضرت است.

جواهری خاطرنشان‌کرد: یقین بدانید که پرچم حرم مطهررضوی بدون اذن حضرت رضا علیه‌السلام هیچ جا نمی‌رود و در این سفر و سفرهای گذشته بسیار دیدیم جاهایی که بدون هیچ برنامه‌ای با اذن حضرت، پرچم مقدس توقف و حضور پیدا کرد و دل‌های مشتاقان خودش را شاد کرد.

در این مراسم زیارت امین الله توسط حاج مجتبی ریخته‌گر زاده قرائت شد و از فعالان ویژه برنامه‌های محله‌های امام رضایی در طول سال تجلیل به عمل آمد. 

 

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار