استاندار آذربایجان غربی گفت: همه مدیران اجرایی مکلف هستند براساس سیاست‌های کلان دولت بویژه خدمت به مناطق محروم حرکت کنند.
کد خبر: ۱۰۵۳۸۰۸
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۱ 30 June 2022

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، محمدصادق معتمدیان روز پنجشنبه در دیدار با اهالی روستای «آغبلاغ» در شهرستان مرزی اشنویه اظهار کرد: با روی کار آمدن دولت سیزدهم که شعار آن عدالت خواهی و توجه به مناطق کم برخودار است، با تلاش شبانه روزی شاهد آبادانی، رشد و توسعه این مناطق خواهیم بود.


وی افزود: حضور رییس جمهور در استان‌های مختلف و تلاش بی وقفه، شبانه روزی، میدانی و دیدار چهره به چهره و حضور با مردم حتی در روستاها، همگی نشان دهنده عزم راسخ دولت سیزدهم برای خدمت رسانی به مردم بویژه در مناطق محروم و کم برخوردار است.


استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه این رویکرد در استان نیز براساس تعامل، هم افزایی و همکاری در بخش‌های مختلف اجرا می‌شود، اضافه کرد: در همین راستا سفرهای شهرستانی نیز برای شناخت و اشراف لازم بر پتانسیل و توانمندی‌های نقاط مختلف استان برنامه ریزی شده تا زمینه پیشرفت و آبادانی مناطق، رونق اقتصادی و افزایش درآمد و بهبود وضعیت معیشت مردم بویژه در روستاها فراهم شود.


معتمدیان با اشاره به اینکه در این سفرها پس از شناسایی و احصای مشکلات، منابع مالی مورد نیاز برای اجرای آنها فراهم خواهد شد، ادامه داد: در این سفرها تکمیل طرح‌های نیمه تمام در اولویت قرار دارد.  


وی به شتاب گرفتن گازرسانی در استان اشاره کرد و گفت: ایران اسلامی جزو معدود کشورهایی است که با عزم نظام، نهضت گازرسانی به شهرها و روستاهای کشور با وجود هزینه‌های سنگین بویژه در هشت ماه گذشته شتاب خوبی گرفته که این امر در مناطق سخت گذر و مرزی آذربایجان غربی با تلاش وافر در حال اجرا است.  


معتمدیان تاکید کرد: در همین راستا تلاش خواهیم کرد تا گازرسانی به همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار به ویژه در مناطق سردسیر و کوهستانی استان در کمترین زمان ممکن صورت گیرد. 

استاندار آذربایجان غربی اظهار کرد: راه‌های روستایی و آسفالت نیز از مطالبات مردم است که آذربایجان غربی در مقایسه با سایر استان‌ها دارای عقب ماندگی است که با اولویت بندی، برنامه ریزی لازم انجام شده تا سرعت احداث جاده‌های روستایی افزایش یابد.

معتمدیان اضافه کرد: در شورای برنامه ریزی استان یک برنامه اجرایی میان مدت برای پیشرفت و آبادانی اشنویه به تصویب خواهد رسید که بخشی از آن امسال و بخشی نیز که هزینه بردار است در سال ۱۴۰۲ اجرایی خواهد شد.

محمدصادق معتمدیان، استاندار آذربایجان غربی امروز در سیزدهمین سفر شهرستانی خود وارد شهرستان مرزی اشنویه شد.

دیدار با خانواده معظم شهدا، اقشار محتلف مردم در شهر و روستاهای و احصا و رسیدگی به مشکلات، بازدید از چند طرح نیمه‌تمام عمرانی، دیدار با نخبگان و معتمدین، ملاقات چهره به چهره با مردم از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده در سفر استاندار آذربایجان غربی به اشنویه است.

برپایی میز خدمت دستگاه‌های اجرایی استان در مسجد جامع این شهر به منظور پاسخگویی به مشکلات و مطالبات مردم و برگزاری نشست شورای توسعه و برنامه ریزی استان از دیگر برنامه‌های سفر یکروزه استاندار آذربایجان‌غربی به اشنویه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار