شهردار منطقه 10 مشهد گفت: تخصص، تجربه و جوان‌گرایی از مؤلفه‌های اصلی انتخاب مدیران کارآمد در این منطقه است.
کد خبر: ۱۰۵۴۷۲۱
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۵ 05 July 2022

به گزارش تابناک رضوی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 10 مشهد مقدس، "سعید اکبریان" در جلسه معارفه سرپرست اداره برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری منطقه 10 مشهد اظهار کرد: سرمایه انسانی محرک و مولد توسعه است و از خود پروژه‌ها مهم‌تر می‌باشد.

وی برنامه‌ریزی را مغز متفکر سیستم شهرداری دانست و تصریح کرد: معاونت برنامه‌ریزی از حیث اینکه در شهرداری نقش محوری و بی مانندی دارد باید محرک، مولد و توسعه‌گر آبادانی و پویایی باشد زیرا بالاترین جایگاه را داراست.
شهردار منطقه 10 در ادامه بیان کرد: برنامه‌ریزی یعنی تخصیص منابع محدود به مصارف نامحدود است که این منابع، شامل نیروی انسانی، تجهیزات ادوات، فرآیند و برنامه و منابع مالی می‌شود همچنین نیروی انسانی نیز از همه موارد مهم‌تر می‌باشد.
اکبریان با اشاره به اینکه سامانه‌ها رشد خوبی پیدا کرده، افزود: برای سیر رشد نیروی انسانی با برنامه‌ریزی دقیق و بهره‌گیری از تکنیک‌ها و سامانه‌های روز دنیا اتفاقات خوبی نظیر خلق و خوی خوش کارمندان، خوب شدن حال شهر، بالا رفتن درآمد شهر و بهبود وضعیت شهروندان رخ می‌دهد.
وی اذعان کرد: در دین منابع فکری و اندیشه‌ای، مبنای برنامه‌ریزی را نگاه به درون انسان‌ها، توانمندی‌ها، رشد و استعداهای درونی افراد قرار می‌دهد و با عمر کوتاه و فرصت‌های محدود، ماموریت‌ها و وظایف زیاد، مفهوم رشد نمود پیدا می‌کند.
گفتنی است: در انتهای این جلسه ضمن تقدیر و قدردانی از سیدحمید میزرابابایی رییس پیشین اداره برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری منطقه 10 طی حکمی بنفشه قربان‌نیا به سرپرستی این اداره منصوب گردید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار