رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت استان از کشف یک تن و ۷۶۰ کیلوگرم برنج تقلبی قبل از عرضه در بازار، در عمليات بازرسی از انباری در شهرستان اراک خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۷۳۰۲
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۲ 20 July 2022

 

به گزارش تابناک مرکزي،سرهنگ"مهدی تقوی نیا" افزود: ماموران اداره نظارت بر اماكن عمومي پليس امنيت عمومي استان مرکزی در انجام تحقیقاتی از دپوی مقادیری برنج تقلبی در انباری در يكي از مناطق حاشیه ای شهرستان اراک، از سوی یکی از متصدیان واحدهای صنفی، مطلع شده و بلاقاصله اقدامات لازم را برای بررسی این موضوع، آغاز کردند.
این مقام انتظامی یادآورشد:‌ در تكميل تحقيقات پليس مشخص شد كه فردي مقاديري از برنج های داخلی را از شهرهای شمالی خريداري كرده و پس از مخلوط كردن آن با برنج خارجي، در یک فرصت مناسب، قصد عرضه آنها را در بازار به عنوان برنج مرغوب ايراني دارد.
سرهنگ تقوی نیا افزود: پس از شناسایی دقیق انبار مذکور و هماهنگي با دستگاه قضائي، به همراه بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت، در بازرسی از آن مقدار یک تن و ۷۶۰کيلوگرم از برنج های تقلبی کشف شد.
رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت استان مرکزی افزود:ارزش برنج های کشف شده از سوی کارشناسان یک میلیارد و ۶۰۰میلیون ریال ارزیابی شده است.
وی با تأکید بر عزم قاطع پلیس در مبارزه با پدیده شوم احتکار، قاچاق کالاهای اساسی و ارزاق عمومی مورد نیاز مردم، افزود: پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار