رئيس پليس امنيت اقتصادي استان از کشف۲ تن و ۸۴۹ کیلوگرم برنج تقلبی قبل از عرضه در بازار در عمليات بازرسی از یک فروشگاه در شهرستان اراک به ارزش تقریبی ۲ میلیارد و ۳۸۷ میلیون ریال و پلمب این فروشگاه به دستور مقام قضائی خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۸۰۱۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰ 24 July 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی،سرهنگ" محمد عقیل سلگی " افزود: مأموران پليس امنيت اقتصادی استان مرکزی در انجام تحقیقاتی از دپوی مقادیری برنج تقلبی در فروشگاهی در يكي از فروشگاه های شهرستان اراک، مطلع شده و بلافاصله برنامه ریزی لازم برای بررسی این موضوع آغاز کردند.
این مقام انتظامی ادامه داد: ‌ در تكميل تحقيقات پليس مشخص شد كه مسئولان این فروشگاه مقادیری از برنج های مرغوب را از شهرهاي شمالي كشور خريداري كرده و بعد از مخلوط كردن آن با برنج هاي نامرغوب خارجي، قصد عرضه آن را در یک فرصت مناسب در بازار به عنوان برنج مرغوب ايراني، به شهروندان دارند.
وی تاکید کرد: با شناسایی دقیق محل این فروشگاه و با هماهنگي انجام شده با دستگاه قضائي، به همراه بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت، در بازرسی از این واحد صنفی، مقدار ۲ تن و ۸۴۹ کيلوگرم برنج تقلبی کشف شد.
رئيس پليس امنيت اقتصادي استان مرکزی افزود: ارزش تقریبی برنج های کشف شده از سوی کارشناسان این پلیس ۲ میلیارد و ۳۸۷میلیون ریال تعیین شده است.
سرهنگ سلگی در پایان با تأکید بر عزم قاطع پلیس در مبارزه با پدیده شوم احتکار، قاچاق کالاهای اساسی و ارزاق عمومی نیاز مردم، افزود: ۲متهم دستگیر شده در این عملیات دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار