در صورت مشاهده هرگونه ناامنی مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند
کد خبر: ۱۰۶۷۵۴۴
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۶ 14 September 2022

به گزارش تابناک مازندران  ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 23/06/1401 تقدیم حضورتان می گردد .

-------------------------------
دستگیری 2 مخل نظم و امنیت عمومی در چالوس
سرهنگ علی اکبر خسروی فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از دستگیری 2 نفر از مخلان نظم و امنیت عمومی که اقدام به مزاحمت برای مردم ومسافران کرده بودند، خبر داد
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ علی اکبر خسروی در بیان جزئیات این خبر، اظهار داشت: در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر عربده کشی و حمله به مسافران عبوری و شهروندان توسط 2 فرد شرور، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان چالوس، تصریح کرد: در اجرای این ماموریت، ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام اقدامات اطلاعاتی متهمان را که ضمن ایجاد مزاحمت برای شهروندان اقدام به شکستن شیشه های 2 خودرو و جراحت یکی از مسافران شده بودند را شناسایی کردند.
سرهنگ خسروی، اظهار داشت: پس از هماهنگی های قضائی متهمان در کمترین زمان دستگیر شدند و پس از تشکیل پرونده با قرار مناسب روانه زندان شدند.
وی امنیت مردم را خطر قرمز پلیس دانست و گفت: پلیس با کسانی که بخواهند امنیت مردم را به مخاطره بیاندازند به صورت قاطع و بدون اغماض برخورد خواهد کرد.
خسروی در خاتمه از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه ناامنی مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

-------------------------------

دستگیری سارق گوشی تلفن همراه در شهرستان نور
سرهنگ علی اکبر قلی پور فرمانده انتظامی شهرستان نور از دستگیری سارق گوشی تلفن همراه با 4 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد .
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی اکبر قلی پور در تشریح این خبر، گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر سرقت گوشی تلفن همراه یکی از شهروندان بلافاصله ماموران کلانتری 11 به محل اعزام شدند.
وی، افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات اولیه، زنی را که در حین فرار بود به عنوان مظنون در این ارتباط شناسایی و وی را دستگیر کردند .
سرهنگ قلی پور، تصریح کرد: متهم در بازجویی های به عمل آمده ضمن اعتراف به سرقت گوشی همراه به 4 فقره سرقت گوشی دیگر از عابران در این شهرستان نیز اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان نور در خاتمه با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد به شهروندان توصیه کرد: ضمن توجه به هشدارهای پلیسی در صورت مشاهده افراد مشکوک مراتب را از طریق شماره تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

-------------------------------

دستگيري سارقان احشام در بهشهر
سرهنگ حسن عنایتی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از دستگيري 2 سارق احشام با 8 فقره سرقت خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "حسن عنایتی" درباره جزئیات این خبر، گفت: پس از وقوع سرقت هاي متعدد احشام در سطح شهرستان، بررسي موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وي تصريح کرد: در اجرای این ماموریت، ماموران پلیس آگاهی و پاسگاه امیر آباد با تلاش شبانه روزي و بکار گيري گشت هاي نامحسوس موفق به شناسایی2 سارق حرفه ای در این ارتباط شدند.
سرهنگ عنایتی در ادامه اظهار داشت: در عملياتي غافلگيرانه متهمان دستگیر شدند و در بازجويي هاي به عمل آمده به 8 فقره سرقت احشام درسطح شهرستان و روستای امیر آباد این شهرستان اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر در پایان با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند با تاکید بر رعايت هشدارها و توصيه‌هاي پليس در خصوص پيشگيري از سرقت، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

-------------------------------

کشف 3 تن چوب جنگلي قاچاق در ساري
سرهنگ عبدالله حسن زاده فرمانده انتظامی شهرستان ساری از کشف 3 تن چوب جنگلي قاچاق و توقیف دو خودروی نیسان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "عبدالله حسن زاده" با اعلام اين خبر افزود: در راستاي مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده های جنگلی، ماموران بخش انتظامی هولار در مسیر حوزه استحفاظي به دو خودروی نیسان حامل چوب مشکوک شدند.
وی، افزود: ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن 3 تن چوب که توسط راننده خودرو به صورت غیر مجاز از جنگل های شهرستان ساری برداشت شده بود ،کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان ساری، تصریح کرد: راننده خودرو پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان ساری تحویل داده شد.
سرهنگ حسن زاده در پايان با اشاره به اين كه قطع درختان جنگلی، به تاراج بردن منابع ملي بوده و تبعات زيست محيطي زيادي را در پي دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعاليت غيرقانوني قاچاقچيان چوب و محصولات حاصل از آن مراتب را سريعا به پليس 110 اطلاع دهند.

-------------------------------

دستگیری محتکر آرد در قائم شهر
سرهنگ مهدی خادمی فرمانده انتظامي شهرستان قائم شهر از کشف 99 کیسه آرد احتکار شده به ارزش 300 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ" مهدی خادمی" در تشريح اين خبر بیان داشت: در اجرای طرح مبارزه با پدیده قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان در حین گشت زنی به یک وانت نیسان مشکوک و جهت بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.
وي از کشف 99 کیسه آرد فاقد هرگونه مجوز حمل و توزیع در بازرسی از خودروی مورد نظر خبر داد و تصریح کرد: در این ارتباط 2 نفر دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر ارزش کالای احتکاری کشف شده را بالغ بر 300میلیون ریال عنوان کرد و گفت : خريد و فروش و يا نگهداري کالاها و از جمله ارزاق عمومی خارج از ضوابط قانونی آن ممنوع بوده و با متخلفان برابر قانون برخورد خواهد شد. خبرنگارخبرگزاری تابناک استان مازندران سلمان مهدوی 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار