معاون اول رئیس جمهور:
تابناک هرمزگان// معاون اول رئیس جمهور گفت:‌ رهبر معظم انقلاب دستورات خاصی در خصوص بشاگرد هرمزگان دارند و در بازدید میدانی از این شهرستان شرایط را بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۷۵۴۳۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۴ 05 November 2022

به گزارش تابناک از هرمزگان، محمد مخبر پس از ورود به هرمزگان اظهارداشت: دستگاه‌های مختلف در خصوص بشاگرد تاکنون در کنار دولت کارهای خوبی برای این شهرستان انجام داده‌اند.

وی ادامه داد:‌ یک سری تصمیماتی در تهران راجع به استان‌ها گرفته می‌شود که نیاز است این تصمیمات به صورت میدانی مورد بررسی قرار گیرد.

معاون اول رئیس جمهور افزود: در این بررسی‌ها مسائل و مشکلات احصا و در نهایت بازبینی خواهد شد تا مصوبات شکل عملی به خود بگیرد.

براساس اطلاعات منتشره دست نوشته رهبر معظم انقلاب برای مردم بشاگرد هم در این روز رونمایی می‌شود.

گفتنی است معاون اول رئیس جمهور در سفر یک روزه خود به استان هرمزگان با حضور در شهرستان بشاگرد، ضمن دیدار با مردم در روستای بندنر و خمینی شهر افتتاح چند پروژه در این شهرستان را انجام خواهد داد.

شهرستان بشاگرد محصور بینِ استان‌های هرمزگان و کرمان و سیستان و بلوچستان، با مساحت ۹ هزار و ۲۰۰ کیلومتر مربع و در فاصله ۲۶۰ کیلومتری مرکز استان قرار دارد و شامل ۲ شهر ( گوهران و سردشت) و سه بخش (مرکزی- گوهران –گافر و پارمون) است.

بازدید از گمرک و بندر شهید رجایی و نحوه ترخیص کالاهای اساسی از این بندرگاه مهم، حضور در شورای اداری استان، افتتاح ویدئو کنفرانسی پروژه‌های اسکله هفت و هشت و کلنگ زنی پتروشیمی لورج بندر پارسیان دیگر برنامه‌های سفر معاون اول رئیس جمهور به استان هرمزگان خواهد بود.

انتهای پیام//

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار