فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی:
سردار «شجاع» گفت: مرزبانان غیور، پاسدار مرزهای جمهوری اسلامی ایران هستند و در مسیر حفاظت از حریم کشور از اهدای جان خود نیز دریغ نمی‌کنند.
کد خبر: ۱۰۸۱۳۸۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۸ 10 December 2022

به گزارش تابناک رضوی، در پی شهادت «معین قدمیاری» از کارکنان وظیفه فرماندهی مرزبانی استان سیستان و بلوچستان در جریان درگیری با اشرار مسلح، پیکر این شهید مدافع وطن امروز با حضور سردار سرتیپ دوم «مجید شجاع» فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی، سردار سرتیپ دوم «کریم عباسی» معاون هماهنگ‌کننده انتظامی خراسان رضوی، خدام بارگاه منور رضوی و جمعی از زائران و مجاوران بر دوش مردم ولایتمدار مشهد تشییع شد.

سردار شجاع در حاشیه برگزاریاین مراسم اظهار داشت: مرزبانان غیور، پاسدار مرزهای جمهوری اسلامی ایران هستند و در مسیر حفاظت از حریم کشور از اهدای جان خود نیز دریغ نمی‌کنند.

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی افزود: امنیت مرزها مرهون رشادت‌ها و خون پاک شهدا به‌خصوص شهدای مرزبانی است و لذا راه شهدا ادامه دارد.

وی تأکید کرد: امنیت پایداری بر مرزهای استان و کشور حاکم است و مرزبانان با اشراف اطلاعاتی، اجازه کوچکترین تحرکی به دشمنان و اشرار را نمی‌دهند.

پیکر مطهر شهید قدمیاری، پس از طواف و اقامه نماز در حرم مطهر رضوی، برای خاکسپاری به زادگاهش در شهر خَرو از توابع شهرستان نیشابور منتقل شد.

«معین قدمیاری» در سیزدهم مرداد ۱۳۸۲ در مشهد چشم به جهان گشود و سرانجام چهارشنبه شانزدهم آذر در درگیری با اشرار مسلح در زابل به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار