معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی گفت: اخطار به مشترکین پرمصرف از جمله راهکارهای مقابله با مصرف بی رویه آب است بدین ترتیب در طول سال جاری به منظور مصرف بهینه آب و جلوگیری از مصرف غیرمتعارف به مشترکین پرمصرف اخطار داده شد.
کد خبر: ۱۰۸۳۱۴۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۴ 20 December 2022

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، رعنا قدردان با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تا پایان مردادماه 519 هزار و 443 قبض آب بها صادر شد، اظهار داشت: از این قبوض اخطاریه به مشترکین پرمصرف در شهرها و روستاهای شرکت ارسال شد که این امر تأثیر بسزایی در کنترل مصرف صحیح آب داشته است.

قدردان پایش مشترکین پرمصرف را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: درچند سال اخیر شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی به منظور ترویج مصرف بهینه آب میان اقشار جامعه پایش مشترکین پرمصرف را دردستور کار قرار داد این درحالیست که الگوی مصرف خانگی برای مشترکین مسکونی، ماهانه به ازای هرواحد 16 مترمکعب تعریف شده و لازم است که مصارف مازاد توسط مشترکین مدیریت شده و از حد مجاز بیشتر نشود.

وی گفت: در ابتدا برای مشترکین پرمصرف اخطاریه بصورت پیامک و در صورت عدم رعایت در دوره بعد، طی نامه ای ، کاهش مصارف به مشترکین ابلاغ می شود.

برچسب ها: ارومیه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار