کد خبر: ۱۰۸۴۳
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۷ 05 March 2015

به گزارش تابناک ارومیه به نقل از برنا، شهلا تاجفر مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری در دیدار مدیر عامل منطقه آزاد ماکو که با حضور بانوان کارآفرین در منطقه آزاد ماکو ترتیب یافت، بیکاری را یکی از معضلات اصلی استان عنوان كرد و گفت: رفع مشکل بیکاری از اصلی ترین دغدغه های مسئولین به شمار می رود و دفتر امور بانوان و خانواده استانداری در راستای اشتغالزایی برای جوانان و زنان کارآفرین، برنامه هایی را در دستور کار خود قرار داده است.

وی ایجاد بازارچه های دایمی و اختصاص برای بانوان در بازارچه های مرزی را یکی از این برنامه ها عنوان نمود و افزود:منطقه آزاد ماکو یکی از اهرم های توسعه اقتصادی کشور و استان به شمار می رود و حضور بانوان در این مناطق و بازارچه های دایمی مصداق حضور در فعالیت های اقتصادی به شمار می رود.

مدیرعامل منطقه آزاد ماکو نیز در این جلسه به بیان مزیت های مناطق آزاد در کشور پرداخت و گفت: منطقه آزاد ماکو هفتمین منطقه آزاد کشور است که مراحل تاسیس و فعالیت آن از یک و نیم سال قبل شروع شده و همچنان ادامه دارد.

فروزان ادامه داد: منطقه آزاد ماکو دارای پتانسیل ها و ظرفیت های خوبی برای ایجاد اشتغال و توسعه استان می باشد که باید از این ظرفیت ها به خوبی بهره برداری نماییم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار