رئیس پلیس راه استان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از استقرار نیرو‌های امدادی در گردنه‌ها و محور‌های برف گیر خبر داد و گفت: رعایت سرعت مطمئنه در شرایط کنونی الزامی است.
کد خبر: ۱۰۸۷۲۱۶
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۴ 14 January 2023

سرهنگ کیخسرو دستغیب در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: با توجه به بارش‌هایی که اکنون داریم و در قسمت شرقی و شمال استان بیشتر به شکل برف نمود یافته، علاوه بر تیم‌های طرح زمستانی پلیس راه که از ٢٠ آذرماه تا ٢٠ اسفند به صورت شبانه روزی در آماده باش کامل هستند و در گردنه قلاجه مله ماس و بید سرخ حضور دارند، تیم‌های امدادی مستقر هستند.

وی افزود: سایر گردنه‌ها و محور‌های مستعد لغزندگی شناسایی شده و تیم‌های امدادی مستقر شدند، هماهنگی لازم با دستگاه‌های خدمات رسان صورت گرفته، تیم‌های راهداری هم در کنار تیم‌های پلیس راه در جاده حضور دارند.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه ادامه داد: تیم‌های مستقر در حال انجام اقدامات برف روبی و نمک پاشی هستند و هر جا لازم باشد تیم‌ها سریعا حضوری می‌یابند، با تیم‌های فوریت‌های پزشکی و امداد و نجات هم جهت حضور هماهنگ شده تا در صورت نیاز در سریع‌ترین زمان ممکن حاضر شوند.

وی با اشاره به بارش برف در سطح استان تصریح کرد:
ضمن اینکه رانندگان حتما باید صبوری و احتیاط بیشتری داشته باشند شرایط رانندگی با روز‌های دیگر متفاوت است، به شکل مقطعی لغزندگی داریم، توجه ویژه به تابلو و علائم را هم مد نظر قرار دهند.

دستغیب تاکید کرد: رانندگان حتما از سالم بودن وسیله نقلیه خود از جمله ماشین و لاستیک‌ها مطمئن باشند
رعایت فاصله طولی و عرضی را مد نظر قرار دهند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار