مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه از بارش‌های خفیف در سطح استان طی روز دوشنبه (فردا) خبر داد و گفت: بارش برف سبب لغزندگی جاده‌ها شده است.
کد خبر: ۱۰۸۷۴۱۴
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۸ 15 January 2023

فیروز دولتشاهی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: بر اساس بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی، تا اواسط وقت امروز (یکشنبه)، گذر سامانه‌ای بارشی از جو منطقه؛ به تناوب سبب بارش برف و باران در سطح استان خواهد شد.

وی افزود: شایان توجه است؛ بارش که در اغلب مناطق سرد و معتدل بشکل برف می‌باشد، صبح امروز نمود بیشتری داشته و در برخی نقاط استان خصوصاً مناطقی از شمال غرب و نیمه جنوبی نسبتاً سنگین خواهد بود، این شرایط سبب کندی تردد و لغزندگی جاده‌ها در سطح استان می‌گردد.

وی گفت: در روز دوشنبه عبور موجی از جو منطقه ضمن ابرناکی آسمان ممکن است بارش‌های خفیف و پراکنده‌ای را بخصوص در نواحی جنوبی استان به همراه داشته باشد، همچنین در اوایل این روز پایداری نسبی جو، شرایط را برای تشکیل مه در برخی نقاط استان مهیا می‌کند.

وی تاکید کرد: از روز سه شنبه تا پایان هفته تحت تاثیر جریان‌های شمالی و استقرار شرایط نسبتاً پایدار، مه صبحگاهی، کاهش دما و ماندگاری هوای سرد مهمترین پدیده جوی در سطح استان خواهد بود. 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار