رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان از کشف بيش از ۵۰ تن برنج و شکر احتكار شده در بازرسي مأموران از انباري يك واحد مسكوني در شهرستان اراك خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۲۱۹۴
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۴ 12 February 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی،سرهنگ"محمد عقیل سلگی" با بيان اينكه احتکار کالاهای اساسی و عدم عرضه آن به شهروندان ضمن لطمه زدن به سیستم تولید و توزیع، فشار اقتصادی به مردم وارد می‌کند، افزود: پلیس با قاطعيت با هرگونه قانون‌شکنی و اخلال در بازار برخورد قانوني خواهد كرد.
وي گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی با اقدامات فني و تحقيقات صورت گرفته از احتكار مقادير قابل توجهي برنج و شكر داخل انبار ساختماني در شهرستان اراك مطلع شده و موضوع را مورد پيگيري قرار دادند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان با اشاره به اينكه پليس پس از هماهنگی قضائی به همراه نمایندگان اداره صمت به محل مورد نظر اعزام شدند، تاکید كرد: در بازرسي از اين انبار، بيش از ۵۰ تن برنج و شکر احتكاري كشف شد.
اين مقام انتظامي از معرفي متهم اين پرونده براي سير مراحل قانوني به اداره تعزیرات حکومتی خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش برنج و شكر کشف شده را ۹ میلیارد و ۶۸۳میلیون ریال اعلام کردند.
سرهنگ سلگي در پايان با تاكيد بر اينكه اقدامات قاطع پليس در راستای مقابله با احتکار، سبب قانونمداري شده و مؤلفه‌های امنیت را ارتقاء می‌دهد از شهروندان خواست، در صورت برخورد با هرگونه مورد مشابه، مراتب را از طريق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار