با توجه به بارش شديد برف در شبانه روز گذشته سردار"هادي رفيعي كيا" فرمانده انتظامی استان به همراه رئیس پلیس راه اين فرماندهي از محور اراك به توره و گردنه زاليان بازديد ميداني به عمل آورد.
کد خبر: ۱۰۹۲۵۳۸
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۱ 14 February 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی،سردار "هادي رفيعي كيا" در حاشيه بازديد از اين محور با اشاره به اينكه بحمداله با تلاش عوامل پليس راه و همكاري ساير دستگاه هاي امدادي و خدمات رسان با ترافيك رواني در محورهاي استان روبرو هستيم افزود: در حال حاضر علي رغم بارش نزولات آسماني، تمام محورهای مواصلاتی باز است و تردد در آنها جريان دارد.
این مقام ارشد انتظامی با تأكيد بر اينكه تردد در جاده ها خصوصا محورهاي روستائي در شهرستان هاي تفرش و ساوه فقط با زنجير چرخ امكان پذير است تصريح کرد: به هموطنان و رانندگان گرامی توصیه می‌شود در صورت سفر غير ضروري از تردد در محورهاي استان خودداري كنند و در صورت لزوم از سلامت چراغ ها، مه شكن، برف پاکن ها، بخاری و لاستیک خودرو اطمینان داشته و سپس اقدام به تردد در محورها کنند.
سردار رفيعي كيا در ادامه با اشاره به اينكه از ابتداي دي ماه تاكنون با كاهش تصادفات فوتي و جرحي روبرو بوده ايم افزود: كاهش اين سوانح رانندگي با تلاش پليس و دستگاههاي خدماتي و امدادي و رعایت اصول ایمنی در رانندگی از سوي رانندگان عزيز حاصل شده كه جاي قدرداني دارد.
فرمانده انتظامي استان در پايان با بيان اينكه از ابتداي طرح زمستانه تاكنون روزانه ۲۰۰ واحد گشت پليس در حال انجام مأموريت هستند اضافه كرد: جا دارد از تلاش و زحمات جهادي همه همكارانم اعم از افسران و سربازان عزیزی كه خالصانه و شبانه روز در حال خدمت رساني به هموطنان شريف هستند قدرداني كنم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار