تمهیدات لازم برای ایمنی مسافران در ایام نوروز
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از پیش بینی افزایش ۱۵ درصدی سفرها ی نوروزی و اتخاذ تمهیدات لازم برای ایمنی مسافران خبرداد.
کد خبر: ۱۰۹۷۲۹۱
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۷ 18 March 2023

به گزارش  تابناک آذربایجان غربی، پیمان آرامون گفت: ۶۸ پایگاه راهداری درآذربایجان غربی اورهال شده و با توجه به احتمال بارش در هفته آینده تعداد ۹۰۰ راهدار با بهره گیری از ۴۲۰ دستگاه خودرو سبک و سنگین در پایگاه های راهداری حضور فعال خواهند داشت.

وی افزود: محور های ۲۴ گانه حادثه خیز آذربایجان غربی با بهره گیری از ۱۵ میلیارد ریال اعتبار در حال آشکارسازی بوده و اقدامات لازم برای نصب علائم در دست اقدام است و۴ اکیپ راهداری عملیات خط کشی در شمال و جنوب استان را عهده دار شدند.

آرامون اظهار داشت: کلیه مجتمع های خدماتی سطح استان مورد پایش قرار گرفته اند و به مالکان مجتمع ها ابلاغ شده تا پایان این هفته اقدامات لازم در راستای بهسازی مجتمع ها انجام گیرد.

وی خاطر نشان کرد: پس از برگزاری نشست ها و جلسات متعدد در رابطه با سفرهای نوروزی، کلیه مدیران شرکت های مسافری در این راستا آمادگی کامل را برخوردار هستند.

آرامون با اشاره به احتمال افزایش ۱۵ درصدی سفرها نسبت به سال قبل گفت: گشت های راهداری  آذربایجان غربی در نقاط حادثه خیز استان با همکاری ارگان های مرتبط انجام خواهد گرفت تا شاهد کاهش تصادفات باشیم.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی یادآور شد: کاهش ۱۰ کیلومتر سرعت ابلاغ شده و گشت های راهداری در ۳۰ کیلومتری شهر ها مستقر خواهند شد و پارامتر ۲ ساعت رانندگی و ۱۵ دقیقه استراحت در اذربایجان غربی اجرا خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار