تابناک هرمزگان- با تلاش ضربتی پلیس استان 4 سوداگر مرگ دستگیر و بیش از 500 کيلو ترياک کشف شد.
کد خبر: ۱۱۰۱۰۸۶
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۴ 17 April 2023

به گزارش تابناک هرمزگان// سردار"غلامرضا جعفری" در تشریح جزئیات این خبر،بیان داشت:  ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان جاسک در ادامه طرح مقابله با قاچاق مواد مخدر و مبارزه با سوداگران مرگ، با انجام کار اطلاعاتی از قصد انتقال یک محموله مواد مخدر توسط  قاچاقچیان به صورت ترانزیت مطلع و  موضوع  را به صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار دادند.
 
وی افزود:مأموران  ضمن رصد تردد سوداگران با تشکیل چند اکیپ و با همکاری ماموران انتظامی میناب و هدایت عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان  به محل اعزام و حین پایش و کنترل خودرو های عبوری به  3 دستگاه خودرو پژو پارس مشکوک شده  با ایجاد علائم و هشدارهای پلیسی دستور  توقف دادند که  متهمان  بدون توجه به دستور پلیس اقدام به فرار کردند که پس از تعقیب و گریز طولانی و  تیراندازی به سمت لاستیک خودروها ،  هر سه خودرو را متوقف کردند .
 
سردار جعفری اظهار داشت : در بازرسی از خودروهای توقیفی و از قسمت صندوق عقب و پشت صندلی  خودروها 544 کیلو و 160 گرم مواد مخدر از نوع تریاک  کشف  شد.
 
فرمانده  انتظامی استان هرمزگان  با اشاره به دستگیری 4 قاچاقچی و سوداگر مرگ و معری آنان به دستگاه  قضائی،  از عموم شهروندان و مردم قدرشناس استان خواست، در صورت مشاهده یا اطلاع از هرگونه موارد مشکوک ، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام//

برچسب ها: مواد مخدر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار