مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه :
مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه از رشد ابر و وزش باد طی امروز (پنج شنبه) و فردا خبر داد و گفت: وزش باد که در ساعاتی از روز شنبه نسبتا شدید خواهد بود افزون بر گرد و خاک محلی احتمالا با نفوذ غبار و جو نواحی مرزی و غربی استان نیز همراه می گردد.
کد خبر: ۱۱۰۴۶۶۵
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۳ 11 May 2023

 رحمت الله جلیلیان

فیروز دولتشاهی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: با استقرار وضعیتی پایدار در منطقه طی امروز و فردا به استثنای رشد ابر و گاهی اوقات وزش باد پدیده قابل ذکر دیگری برای جو استان نخواهیم داشت.

وی افزود: در روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده عبور موجی ناپایدار در بعضی ساعات سبب ابرناکی آسمان، تشدید وزش باد و در پاره ای نقاط عمدتا در نواحی شمال شرق استان رگبار موقت باران همراه با رعد و برق خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه ادامه داد: شایان ذکر است وزش باد که در ساعاتی از روز شنبه که نسبتا شدید خواهد بود افزون بر گرد و خاک محلی احتمالا با نفوذ غبار و جو نواحی مرزی و غربی استان نیز همراه می گردد.

وی گفت: همچنین دمای هوا که تا روز یکشنبه روندی افزایشی خواهد داشت در روزهای یکشنبه و دوشنبه کاهش می یابد اما در 24 ساعت گذشته دمای هوای کرمانشاه بین حداقل 8 و حداکثر 25 درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.

دولتشاهی تاکید کرد: در این بازه زمانی خسروی و قصر شیرین با بیشینه دمای 32 درجه سانتیگراد گرم ترین و هلشی، اسلام آباد و ماهیدشت با کمینه دمای 5 درجه سانتیگراد به عنوان سردترین نقطه استان گزارش و به ثبت رسیده است. 

 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار