سارقي كه با چرب زباني و به بهانه كمك اقدام به برداشت وجه نقد از كارت عابر بانك افراد كم سواد و كهنسال مي كرد درعملیات مأموران انتظامی شهرستان اراک دستگير شد.
کد خبر: ۱۱۰۵۷۷۷
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۲ 17 May 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ "علیرضا معیریان" فرمانده انتظامی شهرستان اراک در تشریح این خبر گفت: در پي وقوع چنده فقره سرقت کارت هاي عابر بانک تعدادي از شهروندان اراكي، بررسي موضوع و دستگيري سارق و یا سارقان، در دستور کار پليس این شهرستان قرار گرفت.
وي افزود: با به اتمام رسیدن تحقیقات مشترک مأموران کلانتري ۱۳ و پاسگاه انتظامی گیلی شهرستان اراک ، سرانجام سارق مذکور شناسايي و با هماهنگي با مقام قضائي در عملياتي او را دستگير و به یگان انتظامی منتقل کردند.
فرماندهي انتظامي شهرستان اراک با اشاره به اعتراف این سارق به ۵ فقره سرقت کارت عابربانک شهروندان اظهارداشت: سارق ابتدا افراد كهنسال و کم سواد را شناسایی و سپس با چرب زباني و به بهانه كمك به آنها در خريد اقلام و در يك فرصت مناسب، اقدام به برداشت وجه نقد از كارت مالباختگان می کرده است.
سرهنگ عليرضا معيريان در پایان با اشاره به اينكه متهم دستگیر شده دراین عملیات، پس از تشکيل پرونده مقدماتي، برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد از شهروندان خواست؛ افرادی که در استفاده از دستگاه هاي خودپرداز ناتوان هستند در مواقع لزوم فقط به کمک آشنايان و اقوام خود اعتماد کنند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار