مدیرکل هواشناسی کرمانشاه خبر داد؛
مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: سامانه بارشی از اواخر وقت فردا (جمعه) تا عصر یکشنبه به تناوب سبب بارندگی در استان می‌شود.
کد خبر: ۱۱۰۵۸۱۸
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۴ 18 May 2023

 رحمت الله جلیلیان

فیروز دولتشاهی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: بر اساس بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی سامانه بارشی از ساعات پایانی فردا (جمعه) تا عصر یکشنبه جو منطقه را تحت تاثیر قرار داده و به تناوب سبب بارندگی همراه با وزش باد و رعد و برق در استان می‌شود.

وی افزود: شرایط ناپایدار که از ظهر شنبه تا بعد از ظهر یکشنبه و در نیمه شمالی و شرقی از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود، منجر به آبگرفتگی معابر عمومی و در برخی  نقاط با رگبار تگرگ همراه می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: لازم به ذکر است، احتمال اینکه وزش باد حاصل از سامانه مذکور طی ساعاتی از اواخر روز جمعه تا عصر یکشنبه هوای استان را خصوصا در مناطق مرزی غبار آلود نماید چندان دور از انتظار نیست.

وی گفت: همچنین دمای هوا که طی امروز و فردا روندی افزایشی خواهد داشت در روز‌های شنبه و یکشنبه به طور نسبی کاهش می‌یابد.

دولتشاهی تاکید کرد: در ٢۴ ساعت گذشته دمای هوای کرمانشاه بین حداقل ٧ و حداکثر ٢٩ درجه سانتیگراد در نوسان بوده، در این بازه زمانی خسروی با بیشینه دمای ٣۵ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و کوزران با کمینه دمای ٣ درجه سانتیگراد به عنوان سردترین نقطه استان گزارش و به ثبت رسیده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار