کد خبر: ۱۱۱۰۷۰۷
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۴ 17 June 2023

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 27/03/1402 تقدیم حضور می گردد.

------------------------------------------

اجرای طرح برخورد با واحد های ضایعات فروشی متخلف و دستگیری سارقان 

سرهنگ علی قیصری رییس پلیس آگاهی استان مازندران از اجرای طرح برخورد با واحد های ضایعاتی متخلف و دستگیری سارقان و بازدید پارکینگ ها خبر داد. 

سرهنگ "علی قیصری" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در این خصوص بیان داشت: یکی از موضوعات اصلی در بحث مقابله با سرقت برخورد با مالخران اموال مسروقه است، لذا با توجه به انجام سرقت ها توسط معتادان متجاهر و فروش این اموال به برخی از مراکز ضایعاتی، طرح بازدید از صنوف موصوف در دستور کار پلیس آگاهی در سطح استان قرار گرفت.

وی افزود: در این طرح ها که در سطح استان به اجرا گذاشته شد از 25 واحد ضایعاتی و کلیه پارکینگ های استان جهت کشف وسایل نقلیه سرقتی بازدید بعمل آمد و طرح ضربتی دستگیری سارقین سطح دار در کل استان به اجرا درآمد .

رییس پلیس آگاهی استان مازندران از کشف تعداد قابل توجهی انواع اموال مسروقه و دستگیری سارقان و مالخرها در این طرح ها خبر داد.

سرهنگ قیصری خاطر نشان کرد: شهروندان ضمن توجه به هشدارهای پلیسی که از طریق رسانه های جمعی و فضای مجازی اعلام می گردد، می توانند فعالیت اصناف در زمینه خرید اموال مسروقه را از طریق شماره تلفن۱۱۰ جهت بررسی کارشناسانه و برخورد با صنوف متخلف به پلیس اطلاع رسانی نمایند.

------------------------------------------

دستگيري سارق کندوهای عسل در بابل 

سرهنگ محمدزمان شالیکار فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگيري سارق کندوهاي عسل در بندپی غربی و کشف اموال سرقتی به ارزش 8 میلیارد ريال خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ" محمدزمان شالیکار"، در تشريح اين خبر گفت: در پي اعلام سرقت کندوهاي عسل از یکی از مناطق کوهستانی شهر خشرودپی، مراتب شناسايي و دستگيري عاملان سرقت در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران فرماندهی بخش بندپی با انجام کار فنی و اطلاعاتی سارق را شناسایی و با هماهنگی قضایی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل تصریح کرد: ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهم کندوهای عسل رل کشف و بر اسا نظر کارشناسان ارزش آن را بلاغ بر 8 میلیارد ریال عنوان کردند.

سرهنگ شالیکار اظهار داشت: از شهروندانی که در این بخش تولیدی فعالیت دارند ضمن تقدیر از زحمات آنان در عرصه تولید، توصیه کرد به حفظ و نگهداری و عدم رهایی کندو خودداری نمایند.

------------------------------------------

سارق ویلاهای خالی از سکنه در محمودآباد دستگیر شد 

سرهنگ محمود حسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از دستگیری سارق ویلاهای خالی از سکنه با 5 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ "محمود حسین زاده" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی و ویلا دربخخش سرخرود شهرستان محمودآباد موضوع در دستور کار مامورین قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پاسگاه سرخرود با بررسی های همه جانبه تعداد3نفر را  به عنوان مظنون در این رابطه شناسایی کردند .

سرهنگ حسین زاده از دستگیری متهمین پس از هماهنگی های قضائی خبر داد و گفت: این سارقین حرفه ای در بازجویی به عمل آمده به 5 فقره سرقت از ویلاهای خالی از سکنه در بخش سرخرود شهرستان محمودآباد اعتراف کردند و اموال مسروقه قابل توجهی از آنان کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد با بیان این که، متهمین پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، به شهروندان توصیه کرد: ضمن استفاده از تجهیزات الکترونیکی مناسب و تجهیز منزل خود به حفاظ مناسب، با اعلام به موقع هرگونه مسائل امنیتی و انتظامی پلیس را در اجرای هرچه بهتر ماموریت نظم و امنیت در جامعه یاری دهند.

------------------------------------------

دستگيري سه متهم در حین حفاری غيرمجاز در "سوادکوه" 

سرهنگ عبدالله اکبری فرمانده انتظامي شهرستان سوادکوه از دستگيري سه متهم حین حفاری غيرمجاز در شهرستان سوادکوه خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "عبدالله اکبری" در تشريح جزئيات اين خبر بيان داشت: با کسب خبري مبني بر حضور مشکوک افرادی، در يکي از امامزادگان شهرستان، موضوع بصورت جدي در دستور کار مأموران انتظامي اين فرماندهي قرار گرفت.

وي افزود: مأموران کلانتری 13 زیراب با اشراف اطلاعاتي از محل و اطمينان از حفاري غيرمجاز در اقدامي پليسي، سه نفر را که اقدام به حفاری غیرمجاز کردند دستگير کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان سوادکوه به شهروندان توصيه کرد: هرگونه فعاليت قاچاقچيان ميراث فرهنگي و ساير اعمال مجرمانه را جهت اقدام قانوني به فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند. 

مهدوی روابط عمومی خبرگزاری کشور خ زارعی نکا:
------------------------------------------

دستگیری سارق اماکن خصوصی در گلوگاه 

سرهنگ محمود کلوانی فرمانده انتظامي شهرستان گلوگاه از دستگيري سارق سابقه دار اماکن خصوصي وسیم وکابل برق با 8 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "محمود کلوانی" در تشريح اين خبر گفت: در پي وقوع سرقت اماکن خصوصي در شهرستان گلوگاه ، موضوع در دستور کار ماموران انتظامي  پلیس آگاهی قرار گرفت.

وي افزود:ماموران با انجام اقدامات پليسي و تقویت گشت های انتظامی متهم را در حال انتقال اموال مسروقه به مخفيگاهش شناسايي و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان در ادامه بيان داشت: متهم که به بهانه کار و تعمیرات ساحتمانی اقدام به سرقت از می کرد در بازجویی های به عمل آمده به 8 فقره سرقت از اماکن خصوصي و سیم و کابل برق در این شهرستان اعتراف کرد.

سرهنگ کلوانی افزود :این سارق حرفه ای پس از تشکيل پرونده  برای سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شد.

فرمانده انتظامي گلوگاه در خاتمه از شهروندان خواست: نسبت به ايمن كردن اماکن و ساختمان هاي نيمه کاره در جهت پيشگيري از سرقت اقدام کرده و هرگونه موارد مشکوک را در اسرع وقت از طريق شماره 110 به پليس اطلاع دهند.

------------------------------------------

کشف قارچ ترافل قاچاق در"نکا" 

سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان نکا از کشف قارچ ترافل قاچاق به ارزش 60 میلیون ریال درجنگل "کلت" این شهرستان خبر داد 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"قاسم عزیزی" با اعلام این خبر، گفت: ماموران پاسگاه انتظامی مهروان حین  اجرای گشت کنترلی با همکاری ماموران یگان حفاظت از جنگل در منطقه"کلت" به یک خودرو سواری مظنون شدند.

وی تصریح کرد: ماموران در اقدامی غافلگیرانه با متوقف کردن این خودرو در بازرسی از آن 3 کیلوگرم قارچ دنبلان کوهی کمیاب (ترافل) ، کشف کردند.

سرهنگ عزیزی در پایان با بیان اینکه ترافل های مکشوفه تحویل اداره منابع طبیعی شد، خاطرنشان کرد: در این عملیات متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا با اشاره به این که برابر اعلام کارشناسان، ارزش تقریبی کالای مکشوفه 60 میلیون ریال برآورد شده، گفت: پلیس با حضور فعال و شبانه روزی در راستای برقراری نظم، امنیت و آرامش مردم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

------------------------------------------

طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور در ساری 

سرهنگ عبدالله حسن زاده فرمانده انتظامی شهرستان ساری از دستگیری 8 سارق در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ عبدالله حسن زاده، در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با اعلام این خبر، گفت: با هدف افزایش، آسايش و آرامش شهروندان و مبارزه با سارقان، فروشندگان مواد مخدر و اخلاگران نظم و امنیت عمومی این طرح طی 24 ساعت گذشته با تیمی متشکل از 14 واحد عملیاتی ، سه اکیپ از سپاه ساری در سطح این شهرستان به صورت ویژه به اجرا در آمد.

وی با اشاره به دستگیری 8 سارق ، منازل شخصی، اماکن خصوصی و کابل برق در این طرح ، بیان داشت: در این طرح  7 دستگاه موتور سیکلت توقیف ،یک موتورسیکلت سرقتی کشف ،  30  فرشگاه نوار ساحلی  بازدید و 7 مغازه اخطار  کتبی گردید.

سرهنگ حسن زاده همچنین اظهار داشت: در ادامه این عملیات 4 نفر از مخلان نظم و امنیت عمومی، 2 خرده فروش مواد مخدر و 2 معتاد متجاهر نیز شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری در پایان از شهروندان، خواست: هرگونه اخبار و اطلاعات از فعاليت مجرمان و برهم زنندگان نظم و امنيت عمومی در شهرستان را از طريق مركز فوريت‌هاي پليسي 110 اعلام کنند. 

 

خبر سلمان مهدوی 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار