تابناک هرمزگان- ستاد امربه معروف و نهی از منکر هرمزگان از بانوی آمربه معروف و ناهی از منکر حمایت کرد.
کد خبر: ۱۱۱۱۵۹۷
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰ 22 June 2023

به گزارش تابناک هرمزگان// به دنبال دریافت گزارشی در خصوص برخورد با بانوی آمربه معروف و ناهی از منکر در یکی از مناطق شهرستان بندرعباس ستاد امربه معروف و نهی از منکر هرمزگان با در دستور کار قراردادن این پرونده در راستای وظیفه قانونی خود که حمایت از آمرین به معروف و ناهیان از منکر می باشد اقدامات ویژه ای انجام داد.

بر اساس گزارشات واصله خانم آمر به معروف و ناهی از منکر بعد از تذکر آرام نسبت به کشف حجاب صورت گرفته مورد حمله قرار گرفته و چادر وی را کشیده اند و متاسفانه با کلمات توهین آمیز و ضرب و شتم و تهدید به ایشان هتک حرمت شده است.

پس از بررسی مستندات موجود، اقدام عاجل نسبت به برخورد قانونی با فرد خاطی انجام گردید و فرد مذکور تفهیم اتهام شده و اقدامات لازم قضایی صورت گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی در این خصوص بیان کرد: حمایت ستاد امربه معروف و نهی از منکر در قبال برخوردهای زشت و زننده با آمرین به معروف و ناهیان از منکر جزو وظیفه ذاتی این ستاد می باشد.

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر هرمزگان خاطرنشان کرد: مسؤولین ضمن اینکه باید آمربه‌معروف و ناهی از منکر باشند مهم‌تر از آن، باید به وظیفه حمایتی خود نسبت به آمرین به معروف و ناهیان از منکر نیز بپردازند.

انتهای پیام//

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار