مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی گیلان مطرح کرد
مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی گیلان، مصرف روزانه بنزین در گیلان را ۴.۵ میلیون لیتر عنوان کرد و گفت: در سه ماهه امسال ۴۱۰ میلیون و ۷۳۴ هزار لیتر بنزین در سطح استان مصرف شده که رشد ۱۱ درصدی دارد
کد خبر: ۱۱۱۲۱۲۲
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۸ 25 June 2023

بگزارش خبرنگارتابناک گیلان مجتبی شکوری در جلسه ستاد خدمات سفر استان گیلان، با تاکید بر لزوم مدیریت مصرف سوخت در استان به ویژه در پیک مسافرت ها، اظهار کرد: سال ۱۴۰۱ یک میلیارد و ۴۵۲ میلیون لیتر بنزین در استان گیلان توزیع شد که نسبت به یک میلیارد و ۱۸۷ میلیون لیتر سال قبل تر رشد ۲۲ درصدی داشته است.

وی با بیان اینکه در سه ماهه بهار امسال ۴۱۰ میلیون و ۷۳۴ هزار لیتر بنزین در سطح استان توزیع و مصرف شده است، افزود: در مدت مشابه سال گذشته ۳۶۹ میلیون لیتر مصرف داشتیم که رشد ۱۱ درصدی را نشان می دهد.

مدیرعمل شرکت پخش فرآورد های نفتی گیلان از رشد ۱۰ درصدی مصرف بنزین در استان در هر ماه خبر داد و تصریح کرد: سوخت به صورت سهمیه در اختیار استان ها قرار می گیرد و لذا باید سطح استان را پوشش دهیم.

شکوری با بیان اینکه تابستان سال گذشته ۴۰۴ میلیون لیتر بنزین در استان مصرف شد، خاطرنشان کرد: طبق پیش بینی ها شاهد افزایش مصرف بنزین در تابستان امسال خواهیم بود.

وی با اشاره به مصرف خودروهای دیزلی(نفت گاز) در استان، اضافه کرد: سالانه شاهد رشد سه تا چهار درصدی سهمیه استان در نفت گاز هستیم.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی گیلان با بیان اینکه در خردادماه امسال ۱۳۸ میلیون لیتر مصرف بنزین داشتیم که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۱۰ درصدی دارد، گفت: روزانه یک میلیون و ۱۰۰ هزار مترمکعب «CNG» نیز در استان مصرف می شود.

وی مصرف روزانه بنزین در گیلان را ۴.۵ میلیون لیتر عنوان و اضافه کرد: هفت میلیون لیتر بنزین روزانه در استان جابه جا می شود و تلاش داریم تا حداکثر استفاده را از سهمیه داشته باشیم و هیچ جایگاهی تعطیل نشود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار