مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی گفت: دوران هشت سال دفاع مقدس در امتداد نهضت عاشورا رقم خورده است و فرماندهان دفاع مقدس با تاسی از سید الشهدا در کربلاهای ایران حماسه آفریدند.
کد خبر: ۱۱۱۵۹۷۲
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۷ 20 July 2023

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، حجت الاسلام والمسلمین داود میرزایی در جمع پیشکسوتان و یادگاران دفاع مقدس و در مراسم انتخاب هیئت مدیره و بازرسی کانون بازنشستگان بنیاد شهید و امورایثارگران استان با قدردانی از ایثارگری های رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس افزود: در ۸ سال دفاع مقدس تاریخ شاهد جان فشانی ها و ایثار جوانان و سربازان خمینی کبیر بودند که پوزه استکبار جهانی را به خاک مالیدند.

وی با بیان اینکه همه ما وارث خون شهدا هستیم و باید در راستای جهاد تبیین آرمانهای شهدا و ایثارگران به جامعه انتقال داده شود افزود : خاطرات و تفکر انقلابی شهدا و ایثارگران بسیار ارزشمند است و باید به نسل جدید انتقال یابد.

در ادامه این مراسم آقایان صفرعلی لطفی، بهروز حاجی وهاب زاده، ولی صدقی ، یحیی تیموری و مختار جمالی به عنوان اعضای جدید هیئت مدیره و آقای موسی طجرلو و خانم معصومه طاهری به عنوان علل بدل و آقای حیدرعلی پوستار به عنوان بازرس و آقای جمال ذوالقدر به عنوان علل بدل کانون بازنشستگان انتخاب شدند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار