تابناک-فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم در اروپا را محکوم کرد.
کد خبر: ۱۱۱۶۶۴۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۱ 25 July 2023

به گزارش خبرنگار تابناک از قشم؛ سرهنگ پاسدار حجت امیری کیا در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: قرآن کریم خط قرمز و یک اصل خدشه ناپذیر برای امت اسلام است.
وی افزود: هرگونه اهانت به ساحت مقدس کلام الله مجید در هر کجای عالم که باشد محکوم است و حراست از قرآن شیعه و سنی نمی‌شناسد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم اقدامات صورت گرفته در امت اسلامی را برای واکنش با اهانت به کتاب مقدس مسلمانان ناکافی دانست و تصریح کرد: تمام مسلمانان باید در برابر دشمنان ید واحده باشند و واکنش‌ها موثر و بازدارنده باشد.
فرمانده سپاه قشم خاطرنشان کرد: انتظار بود همه کشورهای مسلمان در واکنش به این اقدام نابخردانه سفرای سوئد را از کشورهای خود بیرون می راندند.
امیری کیا ادامه داد: رسانه‌ها در مرزبانی اعتقادی نقشی برجسته دارند و رسالت اصحاب رسانه در این برهه از زمان کمتر از خون شهیدان نیست لذا باید با اراده ای استوار، اقدامی همه جانبه بر علیه دشمن صورت بگیرد.
وی اضافه کرد: ایستادگی در برابر ظلم و دفاع از مظلوم از برجسته‌ترین فلسفه‌های مکتب عاشورا و قیام امام حسین(ع) است که در همین راستا تلاش برای آزادی بیت المقدس وظیفه ای بر دوش تمام مسلمانان جهان می باشد.
سرهنگ پاسدار امیری کیا در ادامه افزود: در ایام محرم و صفر هستیم و امام راحل (ره) فرموده اند: این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است.
وی افزود: این جمله امام وظایف ما را سنگین تر می کند تا در این دوماه کوتاهی نکنیم.
وی خاطر نشان کرد: موکب انصار المهدی این شهرستان کما فی السابق در کربلای معلی برای خدمات رسانی به زائرین محترم مستقر شده است.
وی تصریح کرد: این موکب روزانه به بالغ بر سه هزار زائر خدمات ارائه خواهد کرد.
وی گفت: موکب انصارالمهدی قشم همه شرایط رفاهی دینی را برای زائرین فراهم خواهد کرد که این خدمات شامل سخنرانی سخنرانان برجسته، برگزاری نمازهای یومیه، حضور مداحان استانی و کشوری، ایستگاه صلواتی، درمانگاه با حدود ۴۰ نفر پزشک، پیراپزشک و پرستار و... خواهد بود.
سرهنگ امیری کیا اظهار کرد: مردم عزیز نیز می توانند هر نوع کمک های خود را اعم از نقدی و غیرنقدی برای خدمات رسانی این موکب به زائرین تقدیم مسئولین موکب کنند.

انتهای پیام/داوود اسلامی 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار