اسامی نامزدهای جشنواره ملی رسانه‌های ایران در حالی اعلام شد که سه عکاس و خبرنگار کرمانشاهی در میان نامزدهای این جشنواره قرار دارند.
کد خبر: ۱۱۱۸۹۷۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۰ 07 August 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از مهر «بهمن زارعی» از خبرگزاری ایرنا و «فرزاد منتی» از خبرگزاری تسنیم و «فرنگیس صفری» از مجله میلکان نامزد بیست و یکمین جشنواره ملی رسانه های ایران شدند.

اثر بهمن زارعی با عنوان «بیمارستان حیوانات» و اثر فرزاد منتی با عنوان «گورستان زباله در کرمانشاه» نامزد در بخش گزارش تصویری و اثر فرنگیس صفری با عنوان «من می روم تو بمان» نامزد در بخش تیتر شناخته شدند.

مراسم اختتامیه جشنواره ملی رسانه‌های ایران همزمان با روز خبرنگار، سه‌شنبه ۱۷ مرداد ماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران (سالن اجلاس سران) با معرفی برگزیدگان بیست و یکمین جشنواره ملی رسانه‌های ایران برگزار خواهد شد. همچنین از احمد توکلی به پاس سال‌ها فعالیت مستمر رسانه‌ای و مجاهدت در عرصه جهاد تبیین تقدیر به عمل می‌آید.

آثار ارسالی به جشنواره در چند مرحله داوری و توسط کمیته های تخصصی هر بخش ارزیابی شدند. پس از داوری همه آثار توسط پیشکسوتان و متخصصان حوزه رسانه، نامزدهای نهایی جوایز جشنواره معرفی شده و با بررسی آثار نامزده‌های نهایی توسط هیات عالی داوری برگزیدگان هر بخش انتخاب و معرفی می‌شوند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار