استاندار آذربایجان غربی در جمع مردم روستای تاریخی محلملوی چالدران
استاندار آذربایجان غربی گفت: با تعامل و هم افزایی دستگاه های مختلف، به دنبال احصاء و رفع مشکلات مناطق کم برخوردار و ایجاد اشتغال پایدار در روستاها هستیم.
کد خبر: ۱۱۲۰۸۳۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۷ 16 August 2023

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، محمدصادق معتمدیان امروز در جمع مردم روستای تاریخی محلملو شهرستان چالدران با اشاره به تلاش دولت سیزدهم برای ارائه خدمات حداکثری به مردم، افزود: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، خدمات ارزشمندی به مناطق مختلف کشور در راستای محرومیت زدایی ارائه شده است.

 

وی همچنین محرومیت زدایی را از اولویت های دولت سیزدهم معرفی کرده و یادآور شد: تمامی روستاهای آذربایجان غربی امروز از نعمت هایی چون برق برخوردار بوده و برای بهبود شرایط زندگی مردم در روستاها اهتمام جدی داریم.

 

استاندار آذربایجان غربی تامین مسکن و اشتغال زایی را نیز از اولویت های توسعه روستاهای استان دانسته و افزود: حاشیه نشینی و مهاجرت به شهرها، نتیجه عدم توجه به روستاها بوده و دولت سیزدهم برنامه ویژه برای حمایت از اشتغال پایدار در روستاها دارد.

 

معتمدیان همچنین با تاکید بر استفاده از ظرفیت های مختلف روستاهای استان برای تولید و بهره وری بیشتر و فرآوری محصولات کشاورزی، خاطرنشان کرد: در راستای استفاده از پتانسیل حوزه گردشگری، آماده ارائه تسهیلات برای رونق بوم گردی بوده و در این زمینه آگاه سازی جامعه از ظرفیت های درآمدی این حوزه ضروری است.

 

وی در ادامه به تدوین برنامه زمان بندی شده برای ارائه خدمات عمرانی در سطح شهرستان چالدران اشاره کرده و افزود: تدابیر لازم برای ارائه خدمات در حوزه های گازرسانی، آسفالت راه های مواصلاتی، پیشبرد طرح های هادی و ... برای شهرستان چالدران اندیشیده شده است.

 

استاندار آذربایجان غربی در پایان با اشاره به اهمیت برنامه ریزی برای مدیریت منابع آب شهرستان چالدران، تصریح کرد: فرهنگ بهره وری از منابع آبی را باید در سطح جامعه نهادینه کنیم و مردم منطقه نیز نباید با مشکل آب شرب روبرو باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار