رییس اتحادیه لاستیک و موتورسیکلت اراک گفت: پنج هزار حلقه لاستیک خودروهای سبک با تعرفه دولتی در یک سال گذشته در این استان توزیع شد.
کد خبر: ۱۱۲۰۸۸۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۴ 17 August 2023

به گزارش تابناک مرکزی؛حسین مایدی افزود: این تعداد لاستیک از سایز ۱۳ تا ۱۸ از طریق نمایندگی‌های مجاز در اختیار متقاضیان قرار گرفت.

وی بیان کرد: متقاضیان برای دریافت لاستیک خودرو باید در سامانه اینترنتی جامع تجارت ثبت‌نام و بعد از ارایه مدارک لازم به واحد فروش معرفی و لاستیک خودروی خود را دریافت کنند.

رییس اتحادیه لاستیک و موتورسیکلت اراک گفت: هر حلقه لاستیک سواری از ۱۲ تا ۴۰ میلیون ریال قیمت‌گذاری شده و متقاضیان با توجه به قیمت مصوب و سهولت دریافت از این شیوه خرید رضایت دارند.

مایدی اظهار داشت: مالکان خودروهای سواری برای ثبت‌نام باید مدارک خود شامل پلاک انتظامی، کد VIN، کارت سبز ماشین، کارت ملی مالک و کارت ماشین را در سامانه بارگذاری کنند.

رییس اتحادیه لاستیک و موتورسیکلت اراک گفت: هر مالک خودرو در سال می‌تواند ۲ حلقه لاستیک با تعرفه دولتی دریافت کند و این سیاست به خاطر عدالت در توزیع است تا مالکان بیشتری بتوانند از سهمیه دولتی بهره‌مند شوند.

مایدی با انتقاد از کاهش سهمیه لاستیک دولتی اراک بیان کرد: سال گذشته ۱۰ هزار حلقه لاستیک در این شهر توزیع شد و مسئولان استانی برای افزایش سهمیه در تلاش هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار