کد خبر: ۱۱۲۰۹۱۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۶ 17 August 2023

به گزارش تابناک مازندران ، نماینده ولی فقیه در مازندران اجرای طرح "ولایت" را کاری درست و اقدامی موثر در جهت تربیت نیروی انسانی و نسل جوان و توسعه و تقویت فرهنگ متعالی دین دانست.

بر اساس گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی امروز در اختتامیه طرح ولایت شهرستان بابل زیر نظر موسسه آموزش عالی امام خمینی(ره)، ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی حرم شاهچراغ، اظهار کرد: حادثه‌ای که در حرم شاهچراغ همزمان با ایام حزن و اندوه شیعیان و اسارت آل الله اتفاق افتاده که جسارت به آل الله و توهین به آن بارگاه بوده و منجر به شهادت دو نفر از هموطنانمان شده که جای تسلیت دارد. 

اجرای
اجرای  

 

وی افزود: بابت اختتامیه طرح ولایت خوشحالیم، مرحوم آیت الله مصباح بنیانگذار و طراح این طرح بودند؛ این طرح با موفقیت برای چند دوره در سه الی چهار سال اخیر در این شهرستان اجرا شده است، نتایج خوبی دیده و گزارشات خوبی شنیده شد.

آیت الله محمدی لائینی اجرای این طرح را کاری درست و اقدامی موثر در جهت تربیت نیروی انسانی و نسل جوان و توسعه و تقویت فرهنگ متعالی دین دانست و خاطرنشان کرد: امیدواریم که همه ما بتوانیم وظایف خودمان را در این عصر و زمانه در زمینه تبعیت از ولایت انجام دهیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه وحدت و انسجام امام و امت می‌تواند شکننده باشد، تاکید کرد: در این روزها که احتمال برخی از آشوب‌ها و اغتشاشات وجود دارد حواسمان باید جمع باشد، مازندران ما استانی ولایی است، مردم مردمی ولایتمدار هستند اما اوضاع خیلی پیچیده است و نیاز به جهاد تبیین دارد، گفت و شنود و برگزاری چنین جلسات خوب است و نیاز به فداکاری دارد.

این مسئول اذعان داشت: در این چهار دهه در جنگ فرهنگی و اقتصادی چالش‌های زیادی دیدیم اما مقاومت کردیم که این را دشمنان اعتراف کردند‌. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار