مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی:
حجت الاسلام داود میرزایی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی در مراسم الماس های درخشان که در شهرستان اشنویه برگزار شد با قدردانی از ایثار و صبر آزادگان سرافراز گفت:ایثار و از خود گذشتگی آزادگان همواره باید الگو و سرمشق همه ما باشد.
کد خبر: ۱۱۲۱۱۵۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۶ 18 August 2023

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، بمناسبت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی ،طی آئینی با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی و جمعی از مسؤلان شهرستان اشنویه از آزادگان سرافراز این شهرستان با اهداء لوح سپاس تجلیل و از ایثار و از خود گذشتگی آنان قدر دانی شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی با بیان اینکه آزادگان نماد ایثار و مقاومت هستند افزود: آزادگان سرافراز در دوران دفاع مقدس با صبر و استقامت خود، عزت و اقتدار را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند.

وی با بیان اینکه باید نعمت امنیت را قدر بدانیم ،عنوان کرد: امنیت امروزمان مرهون خون شهدا و غیرت دلیرمردان آزاده و ایثارگر است که باید قدر این امنیت و انقلاب اسلامی را بدانیم.

حجت الاسلام میرزایی با اشاره به پیام های قیام امام حسین (ع) گفت: با ارزش ترین گوهری که خداوند به انسان ها هدیه داده است دین و هدایت است که قیام امام حسین (ع) دین اسلام را زنده کرد .

وی با اشاره به نقش بی بدیل حضرت زینب کبری (س) در انتقال پیام کربلا اضافه کرد؛ حضرت زینب (س) و حضرت علی اکبر (ع) بهترین الگو برای جوانان امروز است که می توانند با تاسی از ائمه زندگی آن بزرگواران را چراغ راه خود قرار دهند.

برچسب ها: ارومیه ، آزادگان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار