نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ (ع) بخاطر حقانیت نظام اسلامی و نقض آشکار حقوق بشر است .
کد خبر: ۱۱۲۱۱۶۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۷ 18 August 2023

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، حجت الاسلام والمسمین سید مهدی قریشی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته ارومیه با محکومیت حمله بزدلانه داعش به اماکن مذهبی گفت:دشمنان با اعتقادات مردم و نماز خواندن و روزه‌داری و پایبندی به این مسایل مشکل دارند غافل از اینکه مردم ایران اسلامی پای آرمان‌های ارزشمند خود ایستاده‌اند و اجازه نمی‌دهند که حرکت‌های کوردلان  تروریستی منجر به دلسردی مردم  شود.

وی سپس با اشاره به آغاز فرآیند انتخابات و قدردانی از افرادی که وارد این عرصه شده و ثبت نام کرده‌اند، ادامه داد: مساله انتخابات یک مساله بسیار مهم و اساسی در کشور ما بحساب می آید و همه ما باید با انتخاب افراد اصلح و دلسوز انقلاب، مجلسی ولایی داشته باشیم وبا حضور پرشور مردم درانتخابات توطئه هاوفتنه های شوم دشمنان خنثی می شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین قریشی با اشاره به فرا رسیدن روز مساجد به اهمیت آشنایی خانواده ها با مساجد اشاره کرد و گفت : مساجد پایگاه وحدت و توحید و همدلی مردم هستند.

امام جمعه ارومیه با اشاره به روز صنعت دفاعی اضافه کرد: کشور ما از این نظر به اقتدار خاصی دست یافته‌ و دشمنان در سایه این توانمندی نمی‌توانند نگاه دیگری به کشور داشته باشند.

 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به در پیش بودن روز پزشک هم گفت: پزشکان با سرلوحه قرار دادن ابوعلی سینا باید سعی کنند معنویت و علم را با هم در آمیزند.

امام جمعه ارومیه در پایان با انتقاد از وضعیت ترافیک شهری و کیفیت نان در ارومیه هم گفت: مسوولان باید به این مساله فکر کنند و تدابیر لازم را در این دو بخش اتخاذ کنند.

 

آقای  محبوب زارع  آزاده سرافراز دوران هشت سال دفاع مقدس سخنران قبل از خطبه نماز جمعه این هفته ارومیه بود که به بیان خاطره گویی از رشادت‌های رزمندگان در طول هشت سال جنگ تحمیلی پرداخت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار