مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی از پایش بیش از 10 هزار انشعاب آب مشترکین جهت شناسایی انشعابات غیر مجاز در طی امسال توسط پلیس آب خبر داد .
کد خبر: ۱۱۲۱۶۰۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۷ 20 August 2023

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، یداله سلطانی گفت : یکی از وظایف مهم پلیس آب آگاه ساختن عموم مردم از وظایف شرکت در قبال مشترکین و حقوق شهروندی و بالعکس است .
سلطانی افزود از ابتدای سالجاری نزدیک به 500 فقره انشعاب غیر مجاز آب شناسایی و نزدیک به 300 فقره جمع آوری شده است .
وی افزود : پیمایش مشترکان پرمصرف و ارسال اخطار کتبی و پیامکی یکی دیگر از وظایف پلیس اب است که با شناسایی این مشترکین و ارسال اخطار در صورت تغییر ندادن مصرف طبق آیین نامه شرکت برخورد می شود .
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی از تعویض کنتورهای خراب مشترکین به تعداد 750 دستگاه خبر داد و تصریح کرد : از راههای مهم مدیریت مصرف کنتورهای مشترکین میباشد که با شناسایی کنتورهای خراب و تعویض آن سهم بسزایی در کنترل آب به هدر رفته ایفا می کند .
سلطانی مرئی سازی شیرهای قطع و وصل را از کارهای اساسی شرکت عنوان کرد و افزود : مرئی نگه داشتن شیرهای قطع و وصل از هدر رفت اب در هنگام اتفاق جلوگیری می کند و این شرکت بنا بر وظیفه خود اقدام به پایش شیرهای قطع و وصل مشترکین می کند و در صورت نامرئی بودن طی نامه ای از مشترک درخواست مرئی سازی می کند ( نگهداری انشعاب بر عهده مشترک می باشد ) بعد از طی یک هفته و مرئی نشدن قطع و وصل توسط مشترک شرکت خود اقدام به مرئی سازی می کند .

برچسب ها: ارومیه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار