معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی:
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: در هفته دولت امسال ۱ هزار ۴۰۵ پروژه عمرانی با سرمایه گذاری ۸۴ هزار و ۷۴۸ ميليارد ریال در آذربایجان غربی افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۲۲۴۴۷
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۵ 24 August 2023

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، یاسر رهبردین ظهر امروز در نشست خبری گرامیداشت هفته دولت، با اشاره به افتتاح ۱ هزار ۲۷۴ پروژه عمرانی در هفته دولت سال جاری افزود: از پروژه های قابل افتتاح، ۴۸ پروژه با اعتبار ۱ هزار و ۱۰ میلیارد ریال متعلق به شهرداری ها و ۴۴۰ پروژه نیز با اعتبار ۸۸۵ میلیارد ریال به دهیاری های استان تعلق دارد.

وی در ادامه با اشاره به ۱۳۱ پروژه عمرانی آماده شده برای کلنگ زنی در آذربایجان غربی، خاطرنشان کرد: از پروژه های آماده کلنگ زنی، ۲۰ پروژه با اعتبار ۸۸۳ میلیارد ریال متعلق به شهرداری های استان می باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی همچنین با اشاره به جزئیات سرمایه گذاری پروژه های عمرانی هفته دولت در آذربایجان غربی، اضافه کرد: برای افتتاح پروژه های هفته دولت، ۶۵ هزار و ۲۲۱ میلیارد ریال هزینه شده و برای کلنگ زنی پروژه ها نیز ۱۹ هزار و ۵۲۶ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

برچسب ها: ارومیه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار