معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی:
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی گفت: در هفته دولت امسال ۶٢ پروژه اقتصادی با اشتغال زایی برای ٣ هزار و ٩۵٠ نفر و سرمایه گذاری ١٢ هزار و ٣۶۴ ميليارد تومان در آذربایجان غربی افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۲۲۴۴۸
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۶ 24 August 2023

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، جواد کرمی ظهر امروز در نشست خبری گرامیداشت هفته دولت، با اشاره به افتتاح ۵۷ پروژه اقتصادی در هفته دولت سال جاری افزود: چندین واحد تولیدی شاخص از جمله ابریشم پلاست، پردیس صنایع آراز خوی، شرکت بارسو، توسعه شرکت آرد سنبل مهاباد و واحد تولید کنسانتره در بوکان از جمله پروژه های شاخص آذربایجان غربی می باشند که در هفته دولت به بهره برداری خواهند رسید.

وی در ادامه با اشاره به ۵ پروژه اقتصادی آماده شده برای کلنگ زنی در آذربایجان غربی، خاطرنشان کرد: چند واحد تولیدی شامل اروم چکاوک، کیمیا آب اکسیژن ارومیه، کاشی سرامیک و ... در این هفته کلنگ زنی خواهند شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی همچنین به جزئیات اشتغال زایی پروژه های اقتصادی هفته دولت اشاره کرده و اظهار داشت: از افتتاح پروژه های اقتصادی هفته دولت در سال جاری برای ۲ هزار و ۴۰ نفر و از کلنگ زنی پروژه ها نیز برای ۱ هزار و ۹۱۰ نفر اشتغال زایی خواهد شد.

کرمی در پایان با اشاره به جزئیات سرمایه گذاری پروژه های اقتصادی هفته دولت در آذربایجان غربی، اضافه کرد: برای افتتاح پروژه های هفته دولت، ۳ هزار و ۶۸۴.۳ میلیارد تومان و برای کلنگ زنی پروژه ها نیز ۸ هزار و ۶۸۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار