مدیرکل هواشناسی کرمانشاه خبر داد؛
مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: گذر موجی از جو منطقه از اواسط وقت امروز تا روز چهارشنبه در بعضی ساعات سبب تشدید وزش باد و رشد ابر خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۲۳۱۱۰
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۷ 28 August 2023

فیروز دولتشاهی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: وزش باد ممکن است طی ساعاتی از فردا (سه شنبه) تا صبح چهارشنبه علاوه بر ایجاد گرد و خاک محلی، جو استان کرمانشاه را به شکلی نسبتا رقیق غبارآلود کند.


وی افزود: شایان ذکر است از آنجا که سرعت وزش باد در ساعاتی از فردا خصوصا در نیمه شرقی و نواحی شمالی استان کرمانشاه قابل توجه خواهد بود، لازم است نسبت به استحکام سازه‌های موقت نظیر موکب‌ها و تابلوهای تبلیغاتی توجه لازم صورت پذیرد.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: دمای هوا تا روز چهارشنبه روندی رو به کاهش و در ۲ روز پایانی هفته‌ با تقویت شرایط پایدار در غالب نقاط استان کرمانشاه به طور نسبی افزایش خواهد یافت.

این مسئول بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته دمای هوا در شهر کرمانشاه بین حداقل ۱۸ و حداکثر ۳۹ درجه سانتی‌گراد در حال نوسان بوده است.

وی گفت: در این بازه زمانی قصرشیرین و خسروی با بیشینه دمای ۴۴ درجه سانتی‌گراد گرمترین و بخش حمیل با کمیته دمای ۱۲ درجه سانتی‌گراد به عنوان خنک‌ترین نقاط استان گزارش‌ و به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/ ل

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار