رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در سومین برنامه سفر کاری خود به جنوب استان از گمرک و معبر زوار امام حسین علیه السلام در تمرچین پیرانشهر بازدید کرد.
کد خبر: ۱۱۲۳۳۲۱
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۹ 28 August 2023

به گزارش تابناک آذربایجان غربی ،از اتفاقات جالبی که در این بازدید به وقوع پیوست رفع مشکل خروج دو نفر از زوار امام حسین علیه السلام بود که عتباتی با تماس تلفنی مشکل آنان را حل و این زوار راهی پیاده روی اربعین شدند.

ناصر عتباتی بیان داشت: امروز فرصتی شد در معیت تعدادی از مدیران قضایی و دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان از مجموعه گمرک تمرچین بازدیدی داشته باشیم تا با توجه به اینکه این گمرک یکی از گمرک های مهم کشور و به مانند سال قبل برای عبور زوار اربعین حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام اختصاص داده شده، هم خدا قوتی به نیروهای عمل کننده گفته باشیم و هم اینکه در جریان کیفیت امر خدمت رسانی به زوار قرار گرفته و در صورتی که نیاز به ورود دستگاه قضایی برای رفع مشکلات باشد دستورات لازم را صادر کنیم.

مقام ارشد قضایی استان ادامه داد: بازدیدی که از گیت های بازرسی و مجموعه کنترل و نظارت صورت گرفت ملاحظه گردید همه با خلوص نیت پای کار هستند و جا دارد از همه عزیزان خصوصاً استاندار محترم و مجموعه مدیریت گمرک و همه عزیزان در مجموعه های نظامی و انتظامی و تک تک کسانی که به عشق امام حسین علیه السلام در این محل به زوار خدمت می کنند تقدیر کرد.

وی افزود: دستگاه قضایی هم در کنار خدمت گذاران به زوار است و با استقرار نیروی قضایی و بازدید های مستمر دادستان و رئیس دادگستری پیرانشهر، هر جا که نیاز به ورود، پشتیبانی و حمایت قضایی است و رفع مشکل خروج زوار باشد با استقرار قاضی کشیک فی المجلس دستورات لازم را صادر می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار