فرمانده مرزبانی استان بوشهر از شناسایی محموله بزرگ کالای قاچاق در بندر عسلویه خبر داد و گفت: در توقیف یک شناور بیش از ۱۲ میلیارد تومان انواع کالای قاچاق کشف شد.
کد خبر: ۱۱۲۵۱۱۴
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۴ 07 September 2023

به گزارش تابناک بوشهر، سرهنگ یدالله شرفی با اشاره به رصد شناور‌ها در بنادر، نوار ساحلی و مرز دریایی خلیج‌فارس استان بوشهر اظهار داشت: مرزبانان استان بوشهر در طول نوار ساحلی استان بوشهر شبانه‌روزی تردد شناور‌ها را رصد و پایش می‌کنند و با هرگونه تخلف برخورد می‌شود.

وی همکاری و تعامل ساحل‌نشینان استان بوشهر با نیرو‌های مرزبانی را مورد ستایش قرار داد و تصریح کرد: انتقال هر گونه کالای خارجی بدون اسناد معتبر قانونی از جمله پروانه گمرکی قاچاق محسوب می‌شود.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر برخورد با کالای قاچاق، مواد مخدر و سوخت را در اولویت برنامه‌های مرزبانی دانست و خاطرنشان کرد:. مرزبانان پایگاه مرزبانی کنگان موفق شدند با تشدید اقدامات کنترلی، رصد و اشراف اطلاعاتی یک فروند شناور حامل کالای قاچاق را در بندر عسلویه شناسایی و متوقف کنند.

شرفی با اشاره به کشف انواع کالا‌های قاچاق از یک شناور توقیفی تصریح کرد: از این شناور کالا‌هایی شامل تلویزیون، پلی استیشن لوازم یدکی موتورسیکلت، کفش، پوشاک، لوازم جانبی رایانه و بسیاری از کالا‌های قاچاق شد.

وی با اشاره به توقیف یک فروند شناور و دستگیری ۲ نفر خاطرنشان کرد: ارزش کالا‌های قاچاق از این شناور افزون بر ۱۲ میلیارد تومان ارزیابی شده است.
منبع/تسنیم

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار