فرمانده مرزبانی استان بوشهر از شناسایی شناور حامل کالای قاچاق در نوار ساحلی استان خبر داد و گفت: از این شناورها انواع کالاهای قاچاق فاقد اسناد معتبر قانونی به ارزش ۲۰ میلیارد تومان کشف شد.
کد خبر: ۱۱۲۵۳۹۸
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۷ 09 September 2023

به گزارش تابناک بوشهر، سرهنگ یدالله شرفی با اشاره به رصد و پایش شناور‌ها مختلف در مرز دریایی خلیج فارس نوار ساحلی استان بوشهر، اظهار داشت: برخورد قاطع با تخلف در بخش‌های مختلف در دستور کار نیرو‌های مرزبانی در طول ساحل خلیج‌فارس قرار دارد.

وی از تقویت امکانات مختلف فرماندهی مرزبانی استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: این فرماندهی به امکانات نوین و پیشرفت در برخورد با تخلف مجهز شده و این درحالی است که ناوگان دریایی این مجموعه در اعماق مختلف خلیج‌فارس حضوری فعال دارد.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر با بیان اینکه نوار ساحلی و مرز دریایی استان برای متخلفان ناامن است تأکید کرد: برخورد با هرگونه تخلف در دستور کار مأموران مرزبانی قرار دارد و بدون اغماض در کوتاه‌ترین زمان شناسایی، کشف و برخورد می‌شود.

شرفی از شناسایی محموله قاچاق در یک شناور خبر داد و خاطرنشان کرد: به منظور مبارزه قاطع با قاچاق کالا در مرز‌های دریایی استان، مرزبانان پایگاه کنگان موفق شدند با پایش و رصد اطلاعاتی یک فروند شناور باری حامل محموله بزرگ کالای قاچاق را در بندر عسلویه توقیف کنند.

وی از کشف انواع کالا‌های بهداشتی، پوشاک، لوازم جانبی تلفن همراه و لوازم خانگی خبر داد و خاطرنشان کرد: از این شناور تجاری ۱۰ هزار قلم لوازم آرایشی، ۶۷۰ دست پوشاک، اسپیکر، لوازم جانبی تلفن همراه، و یارانه، لوازم خانگی، انواع پارچه و دیگر محموله‌های قاچاق کشف شد.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر تصریح کرد: مرزبانان ضمن توقیف شناور باری یاد شده، ۲ نفر دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

شرفی به ارزش محموله قاچاق کشف شده اشاره کرد و افزود: بر اساس نظر کارشناسان، ارزش کالا‌های مکشوفه قاچاق از این شناور افزون بر ۲۰ میلیارد تومان برآورد شده است.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار