مدیرکل هواشناسی کرمانشاه:
مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: وزش باد در منطقه ممکن است در ساعاتی از عصر پنجشنبه تا صبح جمعه سبب نفوذ غبار نسبتا رقیق به جو نواحی غربی استان کرمانشاه شود.
کد خبر: ۱۱۲۶۱۶۲
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲ 13 September 2023

فیروز دولتشاهی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: بر اساس بررسی داده‌های هواشناسی هوای استان کرمانشاه امروز (چهارشنبه) تا اوایل هفته آینده صاف تا قسمتی ابری و در بعضی ساعات همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: وزش باد که امروز (چهارشنبه) در ساعاتی از ظهر و بعد از ظهر به خصوص در نواحی شرقی و شمالی قابل توجه خواهد بود، در برخی نقاط با گرد و خاک محلی نیز همراه می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: وزش باد در منطقه ممکن است در ساعاتی از عصر پنجشنبه تا صبح جمعه سبب نفوذ غبار نسبتا رقیق به جو نواحی غربی استان کرمانشاه شود. 

وی اذعان کرد: دمای هوا که تا روز پنجشنبه در قالب نقاط استان کرمانشاه تغییرات چندانی نخواهد داشت در روزهای جمعه و شنبه به طور نسبی کاهش می‌یابد.

این مسئول ابراز کرد: در ۲۴ ساعت گذشته دمای هوا در شهر کرمانشاه بین حداقل ۱۵ و حداکثر ۳۶ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.

دولتشاهی بیان کرد: در این بازه زمانی خسروی با بیشینه دمای ۴۱ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرستان کنگاور با کمینه دمای ۱۰ درجه سانتیگراد به عنوان خنک‌ترین نقطه استان گزارش‌ و به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/ز

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار