مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی:
سردار «وحیدی» گفت: اجرای برنامه‌های گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس با محوریت جهاد تبیین باشد.
کد خبر: ۱۱۲۷۰۰۷
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۹ 18 September 2023

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، سردار «جلیل وحیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی  در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن عرض تبریک به مناسبت ماه مبارک ربیع الاول اظهار داشت: هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای تبیین و ترویج رشادت‌ها و دلاوری‌های رزمندگان و تکریم از خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران است.

سردار وحیدی افزود: از چندین ماه قبل طبق برنامه ریزی‌های انجام شده در کمیته‌های ۸ گانه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس کلیات برنامه‌های اجرایی مورد بررسی قرار گرفته که بیشترین تعداد عنوان برنامه مربوط به کمیته نیرو‌های مسلح می شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی شعار هفته دفاع مقدس سالجاری را «ما متحد هستیم» عنوان کرد و گفت: لذا اجرای برنامه‌های گرامی‌داشت این مناسبت بایستی با محوریت جهاد تبیین باشد.

وی اظهار داشت: امسال دو هزار و ۷۵۰ برنامه در قالب ۴۳ عنوان در هفته گرامی‌داشت دفاع مقدس تدوین شده است که از شاخص‌ترین آن‌ها می‌توان به برگزاری مراسم تجلیل از پیشکسوتان، برپایی نمایشگاه، رژه نیرو‌های مسلح، غباروبی مزار شهدا، برگزاری یادواره‌های شهدا، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران، برگزاری مسابقات ورزشی و تجلیل از پیشکسوتان ستاد‌های پشتیبانی جنگ و جهاد زمان دفاع مقدس اشاره کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی تصریح کرد: یادواره اولین خلبان شهید «خالد حیدری» نیز از دیگر برنامه‌های شاخصی است که طی این هفته در شهرستان مهاباد برگزار خواهد شد.

سردار وحیدی در ادامه به نقش استان آذربایجان غربی در دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: لذا در این راستا سعی شده یکی از عملیات‌های مهمی که رزمندگان این استان نقش مهمی در آن ایفا کرده اند از جمله کربلای ۵، والفجر ۸، بدر و یا خیبر، در جوار نمایشگاه دستاورد‌های دفاع مقدس به نمایش درآید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار