جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: تفکر دفاع مقدس رمز پیروزی ملت سلحشور ایران اسلامی در گام دوم انقلاب است.
کد خبر: ۱۱۲۸۶۷۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۰ 28 September 2023

به گزارش تابناک مرکزی ،سردارسید قاسم قریشی عصر چهارشنبه در اجتماع بزرگ جوانان نفش‌آفرین گام دوم انقلاب در مصلی بیت‌المقدس اراک، افزود: برای برداشتن گام دوم انقلاب باید بر ۲ اصل اعتقاد، روحیه و مدل جهادی دوران دفاع مقدس و فرامین رهبر معظم انقلاب و اعتماد ایشان به ملت تکیه کرد.

وی بیان کرد: نتیجه اعتماد رهبر معظم انقلاب به ملت آن شده که جمهوری اسلامی امروز در کنار کشورهای قدرتمند جهان قرار گرفته است.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: باید این مسیر ترقی و پیشرفت که رهبر معظم تحت عنوان قله بیان کردند، طی کنیم و این مسیر شدنی است، زیرا همان خدایی که مسیر را برای ما باز کرد تا در مقابل همه هجمه‌های دشمنان ایستادگی کنیم، همچنان با ملت ایران است.

سردار قریشی  اظهار کرد: جوانان باید پیشرفت و رشد کشور در بخش‌های مختلف را مطالعه کنند.

وی تصریح کرد: این اجتماع پرشور تحت عنوان جوانان نقش‌آفرین در گام دوم انقلاب در استان مرکزی برای ادامه مسیر در گام دوم شکل گرفته است.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: مردم ولایتمدار استان مرکزی بویژه جوانان شجاع و غیور استان در پیشرفت و توفیقات گام اول، از ابتدای انقلاب در عرصه‌های مختلف نقش داشتند.

سردار قریشی گفت: مردم ولایتمدار استان مرکزی مفتخرند که در پیروزی‌های بزرگ، سرکوب مزدوران استکبار جهانی، منافقین داخلی، دفاع از حرم، مقابله با بلایا و حوادث طبیعی و بویژه مقابله با ویروس کرونا نقش برجسته‌ای داشته‌اند.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: استان مرکزی مفتخر است که هر کدام از پیروزی‌های شکل گرفته در دوران دفاع مقدس با نام جوانان آن گره خورده است.

وی گفت: نام شهیدان بزرگ استان مرکزی از جمله رحیم آنجفی، کاوه نبیری، اصغر فتاحی، سیاوش امیری، قاسم بختیاری و سایر عزیزان می‌درخشد.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: مردم استان مرکزی علاوه بر اعزام فرزندان شجاع خود به جبهه، در پشتیبانی پشت جبهه و ساخت تجهیزات نظامی نیز نقش برجسته‌ای داشته‌اند.

سردار قریشی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب محور اصلی بیانیه گام دوم انقلاب را توجه به جوانان و سپردن مسئولیت به آنان بیان فرموده‌اند.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: انقلاب اسلامی رژیم دست نشانده استکبار جهانی را برانداخت و یک انقلاب نوین و اسلامی را بنا کرد و به همین دلیل دشمنی‌ها همواره وجود داشته است.

سردار قریشی اظهار کرد: جمهوری اسلامی در زمان جنگ تحمیلی توانایی تولید سیم خاردار هم نداشت اما با رهبری امام راحل و جانفشانی رزمندگان، یک وجب از خاک کشور به دست دشمن نیفتاد.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: رژیم پهلوی بدون جنگ و با دستور انگلیس بخش‌های زیادی از کشور را از دست داد و این موارد کمتر بیان شده است.

سردار قریشی یادآور شد: انقلاب اسلامی ایران، با گذشت بیش از ۴۰ سال از عمر خود، به مرحله تثبیت در قلوب مردم جهان رسیده است و مهم‌ترین راه آن، مبارزه با دشمنان اسلام و مقاومت در برابر انواع مشکلات اقتصادی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار