کد خبر: ۱۱۳۳۰۲۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۹ 20 October 2023

نبی الله علی نتاج:
بازدید مشاور اجرایی معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران و مدیر کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان شیلات ایران از مرکز بازسازی و حفاظت از ذخائر ژنتیکی آبزیان شهید رجائی ساری


به گزارش روابط عمومي شیلات استان مازندران، دکتر قالیباف مشاور اجرایی معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران و دکتر سیستانی مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات این سازمان در دومین روز از حضور خود دراستان مازندران ، صبح امروز چهارشنبه ۲۶ مهرماه ۱۴۰۲ ، از امکانات و تجهیزات و همچنین سالن‌های تکثیر مرکز بازسازی وحفاظت ازذخایر ژنتیکی آبزیان شهید رجائی ساری بازدید نمودند.

درحین بازدید زارع رئیس این مرکز در خصوص ظرفیت‌ها و توانمندیهای شیلاتی ، تاسیسات ، سالن‌ها و نیز استخرهای مرکز گزارشی را ارائه دادند.

درادامه به منظور بررسی مسائل و مشکلات این مرکز و اتخاذ راهکارهای مرتفع نمودن موانع ، جلسه‌ای باحضور دکتر قاسم کریم زاده در دفتر جلسات این مرکز برگزار شد که کارکنان این مرکز پیشنهادات و نظرات خود را بیان نمودند .

دکترکریم زاده دراین جلسه تکثیر و رهاسازي بچه ماهیان و بازسازی ذخائر آبزیان دریائی رادر قالب تکثیر در مراکز بازسازی ذخایر و همچنین طرح کمک به تکثیر طبیعی با مشارکت تشکل‌های صیادی را جزو پروژه های مصوب اقتصاد مقاومتی و مورد حمایت دولت اعلام کرد . 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار