مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از اعزام اولین کاروان تجهیزات هنرستان‌ها در سال تحصیلی جدید با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۳۱۳۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۷ 21 October 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان سلمان محمدی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت : تجهیزات مورد نیاز هنرستان‌ها به ارزشی بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات اختصاص یافته سفر ریاست جمهوری به استان در سال ۱۴۰۱ توسط اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خریداری شده است.

وی افزود: بر اساس منویات مقام معظم رهبری پیشرفت همه‌جانبه کشور با نقش‌آفرینی آموزش و پرورش و توجه جدی همه دستگاه‌ها به آن و تاکید بر نقش مدرسه و مهارت‌آموزی دانش‌آموزان محقق می‌شود.

خرید و توزیع تجهیزات مورد نیاز هنرستان‌های کرمانشاه مرزبان نظری خاطرنشان ساخت: بر اساس نشست‌های تخصصی با اداره کل آموزش و پرورش استان و نیازسنجی از کارگاه‌های هنرستانی آموزش و پرورش ۲۴گانه در رشته‌های مختلف تجهیزات کارگاهی مورد نیاز خریداری و ارسال شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه این رشته‌ها را شامل مکانیک خودرو، خیاطی، تأسیسات و سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی، کامپیوتر، صنایع غذایی، صنایع شیمیایی، حسابداری، تربیت کودک، معماری داخلی، الکترونیک و الکتروتکنیک در ۹۰ هنرستان سطح استان اعلام کرد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار