فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف شناور حامل پارچه قاچاق در اسکله بنادر شمالی این استان خبر داد و گفت: از این شناور افزون بر ۷.۲ میلیارد تومان پارچه خارجی فاقد اسناد معتبر قانونی کشف شد.
کد خبر: ۱۱۳۳۴۶۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۹ 22 October 2023

به گزارش تابناک بوشهر، سرهنگ یدالله شرفی با اشاره به تقویت زیرساخت‌های شناور و خودروی مرزبانی استان بوشهر خبر داد و اظهار داشت: با تقویت این تجهیزات امکان حضور شناور‌های مرزبانی تا اعماق مختلف مرز دریایی خلیج‌فارس فراهم شده است.

وی برخورد با قاچاق در ابعاد سوخت، کالا و مواد مخدر را در اولویت برنامه‌های مرزبانی استان بوشهر دانست و بیان کرد: مرزبانی استان بوشهر با اشراف اطلاعاتی و آمادگی عملیاتی با هرگونه تخلف در سواحل و مرز دریایی خلیج‌فارس برخورد می‌کند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از شناسایی شناور حامل محموله کالای خارجی قاچاق در اسکله بندر ریگ گناوه خبر داد و بیان کرد: با هوشیاری مرزبانان و همکاری مأمورین گمرک، یک فروند شناور باری حامل حجم زیادی پارچه قاچاق شناسایی و توقیف شد.

شرفی با اشاره به کشف پارچه خارجی قاچاق به وزن بیش از ۱.۲ تن از شناور توقیفی گفت: در بررسی شناور توقیف شده، ۱۴ هزار و ۴۰۰ متر به وزن ۱.۲ تن پارچه خارجی کشف شد.

وی با اشاره به دستگیری یک متهم در این عملیات خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش محموله قاچاق کشف شده را ۷.۲ میلیارد تومان برآورد کردند که پس از تکمیل پرونده مقدماتی به همراه متهم تحویل مراجع ذیصلاح شد.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار