طوفان‌الاقصی همچنین عملیات تطبیق را به گورستان تاریخ فرستاد و ۵۰ سال تلاش آمریکا از بین رفت.
کد خبر: ۱۱۳۳۵۰۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۸ 22 October 2023

به گزارش تابناک کرمان، سید مجتبی ابطحی شامگاه یکشنبه ۳۰ مهرماه‌جاری در اجتماع بزرگ حمایت از مقاومت و مردم غزه در جوار مزار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در گلزار شهدای کرمان اظهار داشت: در یکی از بی‌نظیرترین مراحل انقلاب اسلامی هستیم، جنگ احزابی شکل گرفته است و فضایی به وجود آمده که فضایی نیست به غیر از آماده‌سازی ظهور منجی عالم بشریت (عج).

دبیر کل کنفرانس بین‌المللی حمایت از فلسطین مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مقام معظم رهبری از سال ۷۳ بار‌ها و بار‌ها به ما گوشزد کردند که جهان و هندسه قدرت در آستانه تغییر است و در مرحله بعد هم بحث افول آمریکا را مطرح کردند و بعد از آن زمانی که فرمان تسلیح کرانه باختری را مطرح کردند و موضوع جدیدی را در ماه مبارک پارسال را گفتند و نقطه عطفی که می‌گفتند مربوط به حوادث اوکراین بود و به دانشجویان فرمودند سهم‌تان را از این جهان جدید بگیرد.

ابطحی اضافه کرد: در ۱۹۴۵ میلادی در کاخ سعدآباد جمع شدند و پایان جنگ جهانی دوم را اعلام و جهان را تقسیم کردند و برای جهان اسلام و ایران هیچ چیزی قائل نبودند و اجازه ملاقات به محمدرضا پهلوی ندادند و گفتند فقط بعدازظهر بیا و عکس بگیر.

دبیر کل کنفرانس بین‌المللی حمایت از فلسطین مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:، اما امروز سهم‌مان را از این تحولات می‌خواهیم، استکبار سال‌ها، شعار جهانی‌شدن و تک قطبی بودن را می‌دهد و، اما ما امروز همه جهان را برای مسیر و پرچم عدالت می‌خواهیم.

ابطحی در ادامه سخنان خود با اشاره به عملیات طوفان‌الاقصی توسط حماس ابراز داشت: رژیم صهیونیستی به سرعت روابط خود را با کشور‌های عربی با عنوان تطبیق عادی می‌کرد و بعضی‌ها خجالت‌زده و بعضی‌ها هم سربلند با این‌ها پیوند دوستی بستند و برای ما رجز خواندند.

وی در همین زمینه افزود: حتی نتانیاهو به جای دورقوزآباد این بار نقشه خلیج فارس را با خود برد و دست بر مکه و مدینه و عادی‌سازی روابط گذاشت و این را گفت مکه و مدینه بعد از ۱۴۰۰ سال پس از شکست در جنگ خیبر دوباره گرفتیم که پیام‌های بدی را می‌داد.

وی با اشاره به اینکه ۱۷ ربیع حضرت آقا فرمود بر روی اسب بازنده شرط می‌بندید؟، ابراز کرد: موضوع عادی‌سازی روابط در واقع ننگ و ذلت برای مسلمانان بود در حالی که ملت‌های اسلامی از یهود و دولت یهود و کیان صهیونیستی در اوج نفرت هستند.

ابطحی بیان داشت: مصر هم عادی‌سازی روابط با صهیونیست‌ها را در اوایل انقلاب اسلامی ایران آغاز کرد و امام ما از تهران کلمه استرجاع را مطرح کرد و مردم ایران در خیابان‌ها شعار دادند.

وی اضافه کرد: هیچ کس در مصر جرات توهین به صیونیست‌ها را نداشت، اما آیا امروز تاجر یهودی می‌تواند در خیابان‌های قاهره راه برود، آیا مغازه‌داری می‌تواند کالای صهیونیستی بفروشد، پس کجا عادی‌سازی روابط شده است؟.

دبیر کل کنفرانس بین‌المللی حمایت از فلسطین مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخن رهبری مبنی بر اینکه هزینه مقاومت کمتر از هزینه سازش است، اظهار داشت: مصری‌ها سازش کردند، اما با توجه به موقعیت و شرایط تاریخی و فرهنگی که مصر در جهان دارد، حالا بعد از ۴۵ سال سازش به کجا رسیدند، کدام تکنولژی را دارند، سرانه‌های مصر را ببینید، صد‌ها پله با ما فاصله دارند و عقب هستند.

ابطحی تصریح کرد: والله یهود و آمریکا به غیر از ذلت بهره‌ای به ملت‌ها نمی‌دهند و بیروت جنگ‌زده هزار بار بهتر از عمان است و آیا سودانی‌ها که سازش کردند، چه چیزی دست‌شان آمد غیر از اینکه سه، چهار تکه شد.

وی یادآور شد: آمریکایی‌ها می‌گویند ما در افغانستان و عراق که از ۲۰۰۱ اشغال کردیم تا ۲۰۱۵ مبلغی برابر با ۷ هزار میلیارد دلار خرج کردیم، اما یک بیمارستان، یک کیلومتر جاده آسفالت و یا یک مهدکودک و یا دانشگاه احداث نکردند.

ابطحی عنوان کرد: طوفان‌الاقصی همچنین عملیات تطبیق را به گورستان تاریخ فرستاد و ۵۰ سال تلاش آمریکا از بین رفت.

وی با بیان اینکه در تلاویو ۴۰۰ هزار نفری تا ۳۲۰ هزار نفر علیه تندرو‌ها قیام کردند، افزود: این تندرو‌ها بر اساس عقاید خودشان به‌دنبال تخریب بیت‌المقدس است و قرآن‌سوزی را کلید زدند تا فردا که بیت‌المقدس نابود می‌شود، عادی‌سازی شده باشد.

ابطحی ادامه داد: جمعیت فلسطینی‌ها روزبه‌روز افزایش می‌یابد و برای شکست این جمعیت، جمعیت زیادی از یهودیان را به سرزمین فلسطین منتقل کردند که در آینده مشکلاتی ایجاد می‌کرد. وی اظهار داشت: غزه سال‌هاست محاصره است و شدت محاصره مصر اگر از صهیونیست‌ها بیشتر نباشد، کمتر هم نیست و این ملت به تنگ آمده‌اند بنابراین در یک اقدام ابتکارآمیز و پیش‌دستانه سه اصل صهیونیست‌ها شامل مشروعیت، امنیت و غافلگیری را بر هم زدند.

ابطحی اضافه کرد: صهیونیست‌ها می‌گفتند مبنای ما بر مشروعیت و امنیت است و در هر نهادی نفوذ و رسوخ می‌کنند که آن‌ها را به مشروعیت بشناسند و برای اینکه به امینت برسند این را طرح کردند که سرزمین ما فاقد عمق استراتژیک است و همیشه همه را غافلگیر کردند حتی ما در شهادت شهید فخری‌زاده، در سرقت اسناد و انتقال آنها، در نطنز و ... غافلگیر شدیم، اما بچه‌های حماس در غافلگیری کاری کردند که آن‌ها با این همه دستگاه جاسوسی و جاسوس از آن خب رنداشتند.

وی تاکید کرد: ساعت ۱۰ صبح ۱۵ مهر صهیونیست تمام شد و همه ارکانش به هم ریخت و آمریکا آن را اداره می‌کند و این وادادگی در صهیونیست‌ها را می‌بینیم که ۱۵ روز می‌خواهد بیاید و غزه را بگیرد و اگر بیاید، پیروزی حماس در غزه بیش از عملیات ۱۵ مهر خواهد بود.

ابطحی بیان داشت: بچه‌های حماس یک حمله برق‌آسا کردند و دشمن هیچ امیدی به آینده ندارد و همه دنیا آمده‌اند تا این مرده را نگه دارند، اما نباید بگذاریم، احیا شود و حالا که صهیونیست‌ها با هم درگیر هستند، نباید بگذاریم به پشت سنگر برگردند. وی اظهار داشت: عملیات طوفان‌الاقصی به برکت خون شهید حاج قاسم سلیمانی‌ست که در آموزش و انتقال تجربه دست جوانان حماس را پُر کرد.

ابطحی بیان داشت: سهم ما نیز حمایت از ملت فلسطین است و دشمنان که می‌خواهند خاورمیانه جدید درست کنند، اما خوابش را می‌بینند، زیرا اگر معرکه عاشورایی اتفاق بیفتد این شمر است که می‌میرد نه امام حسین (ع)

وی افزود: هرچند خرابی خانه‌ها و شهادت کودکان را مبی‌بینیم، اما هنوز رزمندگان فلسطین ضربه نخورده‌اند و روز‌های آینده شاهد پیروزی‌ها خواهیم بود.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار