با حضور فرماندار ، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب و اعضای شورای اداری شهرستان خوی آئین کلنگ زنی خط انتقال روستای مخین ، افتتاح فاز اول طرح آبرسانانی روستاهای گیوران و کوتان آباد روز چهارشنبه انجام شد .
کد خبر: ۱۱۳۴۴۷۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۴ 27 October 2023

به گزارش تابناک آذربایجان غربی ، در این مراسم مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی در تشریح پروژه اجرای خط انتقال مخین در محل کلگن زنی این طرح گفت : یک حلقه چشمه بهسازی شده است که عملیات اجرایی خط انتقال آین چشمه بطوا 2 هزار 500 متر از امروز آغاز می شود . وی در ادامه گفت : امیدوارم بزودی این پروژه به پایان برسد و مردم از مزایای آن بهره مند شوند وی جمعیت بهرمنئد از این طرح را یک هزار و 306 نفر اعلام کرد .
در ادامه برای افتتاح طرح آبرسانی روستاهای گیوران و کوتان آباد در روستای گیوران مراسم ادامه یافت . یداله سلطانی در تشریح این پروژه ها گفت : برای اجرای فاز اول طرح تامین آب گیوران یک حلقه چاه حفاری شده و یک هزار 100 متر خط انتقال اجرا شده است . وی اعتبار هزینه شده در این طرح را 23 میلیارد و 500 میلیون ریال اعلام کرد .
سلطانی در ادامه به تشریح طرح تامین آب در روستای کوتا آباد پرداخت و تصریح کرد : یک حلقه چاه با 500 متر خط انتقال در این روستا اجرا شده و عملیات نیروسانی چاه نیز انجام گرفته است وی اعتبار هزینه شده در این پروژه را 20 میلیارد و 500 میلیون ریال اعلام کرذد .
در پایان علینژاد فرماندار شهرستان خوی در سخنانی از اقدامات شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی تقدیر کرد و این پروژه ها در مناطق روستایی بارزش خواند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار