معاون پرورشی و تربیتی وزارت آموزش و پرورش گفت: نقش‌سپاری به جوانان و نوجوانان آنها را برای زندگی آینده‌شان آماده می‌سازد و آنها را از آسیب‌های اجتماعی دور می‌کند.
کد خبر: ۱۱۳۵۳۰۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۷ 31 October 2023

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، اصغر باقرزاده، معاون پرورشی و تربیتی وزارت آموزش و پرورش امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت نقش سپاری به جوانان و نوجوانان اظهارداشت: تمام اتفاقات مهم انقلاب اسلامی با همین شیوه توسط امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری پیش برده شده است.

وی تصریح کرد: در مدت زمانی به خاطر اتفاقاتی که در جهان افتاد از جمله شیوع بیماری کرونا موضوع نقش سپاری به جوانان و نوجوانان به فراموشی سپرده و کمرنگ شد.

معاون پرورشی و تربیتی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: اگر مجدد به این شیوه راهبردی در منزل، در مدارس و اجتماع برگشته و نقش‌های مختلف را در این محیط‌ها به جوانان، نوجوانان و کودکانمان بسپریم بدون شک این نقش سپاری آن‌ها برای زندگی آیندشان آماده می‌سازد و آن‌ها را از آسیب‌های اجتماعی دور می‌کند.

باقرزاده ادامه داد: بخشی از آسیب‌های فضای مجازی به خاطر بیکاری و بی هدفی جوانان و نوجوانان است.

وی افزود: وقتی کسی هدف در زندگی نداشته باشد و عضو گروه و تشکیلاتی نباشد به طبع مشغول وبگردی‌ها و وقت تلف کردن‌های مجازی شده و دچار آسیب می‌شود، ولی وقتی عضو یک تشکل بوده هدفی را تنظیم کرده ودر اوقات فراغت خود به کار‌هایی می‌پردازد که برایش مفید است.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار