بهره برداری از مخازن در دست احداث شرکت آب و فاضلاب خوی در آینده نزدیک مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی از اتمام عملیات مخزن 5 هزار متر مکعبی خوی و 2 هزار متر مکعبی شهر قطور خبر داد .
کد خبر: ۱۱۳۵۳۲۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۷ 31 October 2023

به گزارش  تابناک آذربایجان غربی ، یداله سلطانی گفت : مخزن 5 هزار مترمکعبی شهرک ولیعصر (عج) در ابتدای جاده آغچه ¬قشلاق نرسیده به مساکن مهر احداث می¬گردد.
سلطانی خاطر نشان کرد: در پروژه مذکور احداث مخزن بتنی 5 هزار مترمکعبی و اجرای ساختمان سرایداری 80 مترمربعی و خط انتقال برگشت تا تقاطع جاده آغچه قشلاق، حوضچه-های ورودی و خروجی، سیستم زهکشی و محوطه¬سازی انجام گرفته است .
مدیر عامل شرکت افزود: بتن¬ریزی کف و حوضچه¬های خروجی و شستشوی مخزن با آرماتور-گذاری حدود یکصد تن و اجرای بتن به حجم 800 مترمکعب در سنوات گذشته اتمام یافته و آرماتورگذاری دیواره¬ها و ستون¬ها و بتن¬ریزی ستونها، دیوار شمالی و دیوارهای غربی و میانی انجام شده.
وی اظهار داشت :عملیات مخزن 5 هزار متر مکعبی به اتمام رسیده و عملیات آب بندی مخزن در دست اقدام می باشد.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی بیان کرد: احداث اتاق فرمان یا حوضچه شیر آلات و عملیات احداث اتاق سرایداری به اتمام رسیده و عملیات نازک کاری در دست اقدام است. هم اکنون عملیات فنس کشی و اجرای شیر آلات در حال اجراست .
سلطانی افزود : عملیات اجرایی مخزن ۲ هزار متر مکعبی شهر قطور از سال ۹۷ آغاز شده است و این پروژه از محل اعتبارات ملی و استانی اجرا می‌شود.
وی با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته بودجه‌ای برای این پروژه مصوب و تخصیص نیافته و عملیات اجرایی آن راکد مانده است.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی تصریح کرد: با پیگیری‌های جدی انجام شده تخصیص اعتبار انجام شد و عملیات اجرایی آن شروع شد و در حال حاضر با اجرای موارد باقیمانده به بهره برداری خواهد رسید .
سلطانی تصریح کرد : عملیات بتن ریزی و ابنیه این مخزن به اتمام رسیده و با اجرای 700 متر خط انتقال و وصل آن به مخزن آز آن بهره برداری خواهیم کرد . وی افزود : لوله های خط انتقال خریداری شده است .
سلطانی خاطرنشان کرد: با تکمیل ساخت مخزن ۲ هزار مترمکعبی شهر قطور مشکل افت فشار در بالادست حل خواهد و ساکنان این مناطق مشکلی از این بابت نخواهند داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار