فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: عوامل ضد انقلاب در داخل و خارج کشور به دنبال ایجاد ناامنی هستند، اما وضعیت امنیت کشور عالی است.
کد خبر: ۱۱۳۵۵۹۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۴ 02 November 2023

به گزارش تابناک مرکزی، سردار «احمدرضا رادان» فرمانده انتظامی کل کشور صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه استان مرکزی افزود: وضعیت امنیت کشور را  با وجود توطئه‌های دشمنان مطلوب می‌بینم.

وی افزود: عوامل ضدانقلاب در داخل و خارج کشور به دنبال ایجاد ناامنی هستند، اما  وضعیت امنیت کشور  عالی است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی اظهار داشت: دشمنان انقلاب همواره تلاش می‌کنند در کشور ناامنی ایجاد کنند، اما ما با وجود مرزبانان غیور و  با حضور سبز پوشان دلاور نیروی انتظامی مقابل آنها ایستادگی می‌کنیم و در این مسیر شهدای بسیاری تقدیم کرده‌ایم.

سردار رادان گفت: سپاه پاسداران هم در این منطقه حضور جدی دارد و همکاری بسیار خوبی بین نیروهای سپاه با نیروی انتظامی وجود دارد.

رمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی با اشاره به حضور خود در یادواره شهدای نیروی انتظامی استان مرکزی، تاکید کرد: نباید شجاعت، شهامت و از خودگذشتگی ماموران پلیس فراموش شود و همه باید از سیره این عزیزان الگوگیری کنند.

سردار رادان به درگیری شب گذشته مرزبانان غیور نیروی انتظامی با اشرار مسلح در منطقه بلوچستان اشاره کرده و گفت: چهار مرزبان در این درگیری مجروح شدند که یکی از آن عزیزان صبح امروز به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار