نماینده ولی فقیه استان مرکزی گفت: آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب بدانند که منفورترین حکومت‌ها و دولت‌ها در سراسر جهان هستند و هر روز به سرنگونی و افول خود نزدیک تر می‌شوند.
کد خبر: ۱۱۳۵۹۲۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹ 04 November 2023

به گزارش تابناک مرکزی،آیت‌الله قربانعلی دری نجف آبادی امروز شنبه در حاشیه راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی مردم اراک در جمع خبرنگاران، افزود:حمایت از مردم مظلوم غزه و محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی پیام ملت مومن و انقلابی ایران اسلامی و این استان در راهپیمایی ۱۳ آبان است. 

وی ادامه داد: عملیات طوفان الاقصی از سوی حماس یک اقدام بی سابقه در مقابل ظلم و جنایات چندین ساله رژیم صهیونیستی بود و در طول حدود سه هفته گذشته ملت‌ها و آزادیخواهان جهان از آن حمایت کردند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار کرد: امروز هم آحاد مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی با حضور پرشور در راهپیمایی ۱۳ آبان خواستار حمایت هر چه بیشتر جامعه جهانی از مردم مظلوم غزه و بازگشایی راه‌های دسترسی برای امدارسانی به زخمی‌ها و مجروحان و مقابله با جنایت‌های رژیم اشغالگر اسرائیل شدند.

 

فرزاد مخلص‌الائمه استاندار مرکزی نیز در آیین راهپیمایی ۱۳ آبان،اظهار کرد:: امروز دشمنان چهره و خوی استکباری خود را با به شهادت رساندن شمار بسیاری از کودکان و زنان بی‌گناه و بی‌دفاع در بدترین شکل ممکن نشان دادند و مردم آزادی‌خواه در جهان در این مدت به اشکال مختلف از مردم غزه حمایت و اقدامات رژیم صهیونیستی و کودک‌کش اسرائیل را به شدت محکوم کردند.

وی همچنین وی با تقدیر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی ضد استکباری ادامه داد: حضور نوجوانان و جوانان در مناسبت‌های ملی مایه مباهات است.

استاندار مرکزی، حضور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان  فراتر از حدتصور دانست و آنرا نمادی برای مقابله با استکبار و دفاع از ارزش‌های دینی و انقلابی است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار